Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

Tu bomo pisali kako smo in kako popravljamo stvari, ki nam zaidejo pod roke. Zabeležite vse uspele stvari, če niso ravno uspele, pa tudi, da bomo vedeli kako se v bodoče temu izogniti.

Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a s55m » 19 Jul 2015, 14:49

Po vseh dogodivščinah letos (Zamenjava inektorjev (1400 EUR), generalni servis visokotlačne črpalke (350 EUR), popravilo motornega ECU (2,5 EUR), zamenjava "gnilega" karterja (400 EUR)...vse cene so brez dela, ker sem delal v lastni režiji) je sedaj crknila še klima. Ravno v pravem trenutku po načelu majorja Murphyja (ja 450kkm se počasi pozna...).
Skratka, po par klicih, sem se raje lotil diagnostike sam (cena kompresorja na Toyoti cca 1400 EUR).
Ko v avtomobilu vključiš AC, klimin ECU prižge elektromagnetno sklopko, da jermen začne poganjati tudi črpalko za klimo. Signal proti črpalki ni nič drugega kot +12V, ki pride na navitje, ki elektromagnetno sklopko pritegne in ta začne poganjati kompresor. Po meritvi sem ugotovil, da +12V pride na navitje, a je navitje prekinjeno (mora imeti med obema priključkoma okoli 1 ohm-a).
Jasno, da na Toyoti ne morete dobiti samo navitja, ampak samo celo črpalko. Po raziskovanju medmrežja, sem ugotovil, da je ta kompresor DENSO model 10S11C .
V Kopru je podjetje Voza d.o.o. , pri katerem se da dobiti morje rezervnega materiala (novega), za vse mogoče tipe avtomobilov. Tam so tudi naročili omenjeno navitje in v dveh dneh je bilo pri meni.
Sama zamenjava je sicer sila enostavna. Najprej popustimo pogonski jermen in ga snamemo z jermenice kompresorja. Potem odstranimo posodo za zračni filter, nato pa odvijemo vse štiri vijake, ki držijo kompresor na bloku motorja. Nato odvijemo vijak, ki drži magnetno sklopko in odstranimo segerjev obroček (Gre z izvijačem, a priporočam namenske klešče). Magnetno sklopko nato odstranimo in enako lahko naredimo z jermenico. Tako nam ostane na osovini kompresorja samo še navitje, ki pa je tudi pritrjeno s pomočjo segerjevega obročka. Tukaj pa izvijač ne pride več v poštev, ker je vse skupaj v utoru, zato so klešče neobhodne. Ko je tudi ta obroček odstranjem, navitje s pomočjo dveh večjih izvijačev izvlečemo enakomerno, da se nam slučajno ne "zakajla".
Naprej, pa v obratnem vrstnem redu.
Cena popravila je lastno vloženo delo in 85 EUR z vključenim DDV za rezervni del.
Če bom vsaj enemu na tej krogli pomagal s tem pisanjem, je le to izplačano.
Če koga zanima, kako se zamenja karter na Hilux Vigo 2006, mi lako pošlje ZS.
Če koga zanima, kako se popravi SCV izhod, na ECU, lahko pošlje ZS.
Če koga zanima, kako se preveri, ali SCV izhod ECU dela, lahko vpraša, in mu pojanim.

Letos sem namenil že ogromno ur, za samousposabljanje, ker mehaniki očitno niso več to, kar so včasih bili :)
The human emotional side is what allows believing in something, even when the science is totally wrong.
Uporabniški avatar
s55m
 
Prispevkov: 554
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:56
Kraj: Sofia BG
Zahvalil se je: 114 krat
Prejel zahvalo: 183 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 38

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a sYsop » 20 Jul 2015, 00:57

Tune for MAX smoke !
Uporabniški avatar
sYsop
 
Prispevkov: 328
Pridružen: 17 Jan 2015, 22:05
Kraj: All over the World
Zahvalil se je: 100 krat
Prejel zahvalo: 49 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 6

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a VolkD » 20 Jul 2015, 11:17

Tale tvoj hilux te je pa res stal en kup denarja. Upam, da bo zdaj mir, saj si porihtal takorekoč vse. Aja, pa bolj pazi nanj. Po moje je to bolj namenski avto in ne za v službo vsak dan.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 49976
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 12051 krat
Prejel zahvalo: 7002 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 213

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 20 Jul 2015, 12:33

Pa je to pravilo ali izjema pri hiluxih? Po tihem sem vrgel uč na tole tojoto kot naslednji pleh, ko bo seveda prišel čas za menjavo.
Always going the extra mile.
https://www.buymeacoffee.com/s54mtb
Uporabniški avatar
s54mtb
 
Prispevkov: 12965
Pridružen: 15 Jan 2015, 01:10
Zahvalil se je: 1880 krat
Prejel zahvalo: 5179 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a s55m » 20 Jul 2015, 22:16

Mare:
Bolj pravilo, kot izjema. Moraš se pa zavedati, da ima prevoženih 440kkm in da stvari pač počasi crkujejo. Motor prede kot prvi dan. Olja ne potroši praktično nič.

Okvara SCV ventila dokaj pogosta pri teh kilometrih.
Zamenjava karterja po 8-10 letih tudi, če voziš pozimi po soljenih cestah.
Navitje kompresorja klime dokaj pogosta napaka.
Okvara ECU-zelo redka, sem imel "SRECO".
Brez pokrova prtljažnega prostora, bo za tvojo družino mnogo premajhen Mare, še posebej, ko dežuje. Četudi bo double cab, kot je ta moj je notri zelo malo prostora.

Darko:
Poglej koliko si plačal za svoj avto, njegovo servisiranje skozi cas. Zdeli to s kilometri, ki si jih prevozil, pa še malo pomisli, kam vse ne bi prišel z njim, kjer sem bil jaz. če sem malo zloben, pa bi skozi tisto vodo z mojim prišel brez nobenih težav. Potem bos videl, da tole cudo sploh ni drago. Leta 2008 sem za dve leti starega z 90kkm odstel 18k EUR. Razen rednega vzdrzevanja sem do danes imel samo zgoraj omenjene napake. Ce torej vse sestejem, se se vedno izplaca. Ce malo pogledam okoli, lahko za 9 let starega se vedno iztrzim vsaj 6k EUR. Hint: Poglej koliko se jih prodaja trenutno na avtonetu :)
Za primerjavo z drugimi:
Kolesni ležaji so še vedno originalni po skoraj pol milijona km in kar veliko off-road terena.
Sklopka in vsi njeni elementi so še vedno originalni.
Turbina je še vedno nedotaknjena.
Izpušni sistem je v celoti še vedno originalen. Noben lonec še ni bil menjan.
Vsi zglobi, manšete, gumijasti deli so še vedno original.
Jaz mislim, da je price/preformance za terenski avto tukaj najboljsi.
The human emotional side is what allows believing in something, even when the science is totally wrong.
Uporabniški avatar
s55m
 
Prispevkov: 554
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:56
Kraj: Sofia BG
Zahvalil se je: 114 krat
Prejel zahvalo: 183 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 38

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a Kroko » 20 Jul 2015, 23:09

Kakšna je pa kaj poraba goriva?
http://www.planet-cnc.com poskakuješ na eni nogi in žvižgaš alpske podoknice Kroko was here!
Uporabniški avatar
Kroko
 
Prispevkov: 5038
Pridružen: 14 Jan 2015, 12:12
Kraj: Ljubljana
Zahvalil se je: 703 krat
Prejel zahvalo: 1771 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a damo » 21 Jul 2015, 13:27

Kaj pa so bili problemi z ECUjem in kako si jih rešil? Kateri ECU imaš? Kolega ima probleme z Mazdo, mogoče mu kaj pomaga.
Dobrga štromarja samo slab šnops strese.
damo
 
Prispevkov: 959
Pridružen: 18 Jan 2015, 08:18
Kraj: okolica KK
Zahvalil se je: 60 krat
Prejel zahvalo: 193 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 41

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a alividmar » 21 Jul 2015, 19:35

Poraba segiblje od 6,5l do 15l.
Povprečna pa je 10,23l vsaj glede na SPRITMONITOR.DE

Za bolj točne podatke pa mora lastnik podati še Kw (75?)
Uporabniški avatar
alividmar
 
Prispevkov: 793
Pridružen: 18 Jan 2015, 08:43
Kraj: Postojna
Zahvalil se je: 86 krat
Prejel zahvalo: 223 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 24

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a s55m » 21 Jul 2015, 22:14

Jaz vozim ogromno po AC in "last mile" po hribih. Ne divjam in motor je 2.5D (ni 3.2). Vozim tja do 110km/h in poraba je znosnih 9l/100km. Če vozim bolj divje (130km/h) je poraba nekaj čez 10l.
6.5L pa porabi samo takrat, ko jo vleče drugo vozilo :)
Napaka na ECU je bil kratko sklenjen P-FET ki krmili SCV izhod in smd upora, ki sluzita za merjenje toka skozi SCV. ECU je 89661-0K390 .
The human emotional side is what allows believing in something, even when the science is totally wrong.
Uporabniški avatar
s55m
 
Prispevkov: 554
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:56
Kraj: Sofia BG
Zahvalil se je: 114 krat
Prejel zahvalo: 183 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 38

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a VolkD » 21 Jul 2015, 23:27

s55m je napisal/-a:Napaka na ECU je bil kratko sklenjen P-FET ki krmili SCV izhod in smd upora, ki sluzita za merjenje toka skozi SCV. ECU je 89661-0K390 .

Smo dali en mosfet s Farnela, ki pa žal ni imel vgrajene zaščitne diode na gate, kot original. No sem jo dal pa zunaj. Ena 18V supressor dioda odlično opravi svoje poslanstvo.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 49976
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 12051 krat
Prejel zahvalo: 7002 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 213

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a MadMax » 22 Jul 2015, 00:56

Firbčen sem...
SCV je regulator CR tlaka na visokotlačni črpalki, ali?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
MadMax
 
Prispevkov: 2675
Pridružen: 18 Jan 2015, 01:38
Kraj: Črnomelj
Zahvalil se je: 540 krat
Prejel zahvalo: 607 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a s55m » 25 Jul 2015, 17:08

Da. SCV je "suction control valve" .
The human emotional side is what allows believing in something, even when the science is totally wrong.
Uporabniški avatar
s55m
 
Prispevkov: 554
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:56
Kraj: Sofia BG
Zahvalil se je: 114 krat
Prejel zahvalo: 183 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 38

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a s55m » 24 Apr 2021, 23:18

6 let kasneje se vedno tece. Sedaj ze 520.000km, se vedno ne trosi niti kaplje olja, se vedno so na kolesih originalni lezaji, se vedno je izpusni sistem originalen od zacetka do konca. glusilnik bo potrebno zamenjati, ker ze malo poka po sivih, a avto se se vedno vozi odlicno. Zadnjih 6 let razen rednih servisov nobene okvare.
The human emotional side is what allows believing in something, even when the science is totally wrong.
Uporabniški avatar
s55m
 
Prispevkov: 554
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:56
Kraj: Sofia BG
Zahvalil se je: 114 krat
Prejel zahvalo: 183 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 38

Re: Toyota Hilux 2.5 D4D AHTFR29G KUN25L- PRMSHW 2006-klima

OdgovorNapisal/-a Andrej64 » 25 Apr 2021, 20:38

Hudo, še vedno. :_bow

Dvomim pa, da so današnji tako vzdržjivi...
Andrej64
 
Prispevkov: 131
Pridružen: 19 Jan 2015, 08:35
Kraj: Ljubljana - Črnuče
Zahvalil se je: 10 krat
Prejel zahvalo: 54 krat
Uporabnika povabil: s55m
Število neizkoriščenih povabil: 8


Vrni se na Elektronika - popravila

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost