Zakonito letenje z dronom in praktične potrebe

Re: Zakonito letenje z dronom in praktične potrebe

OdgovorNapisal/-a Pobes » 03 Apr 2021, 21:19

Tisti ki ste delali izpite A1/A3 oziroma najbolj me pa zanima A2. Kako težko je to naredit ? Ker jaz res ne vem kje naj najdem čas študirat kakšne knjige in hodit v ljubljano na izpite. A1/a3 vem da je online, tisto pomoje s plonki narediš?
A A2 izpit zahteva tudi praktični preizkus? Če ja, kaj se tam dela?

Imam na polici 3 drone dji mavic pro, pa jih ne bi prodajal. Ne bi pa rad fasal kazni.

Kako je potem z EU to, a če naredim v Sloveniji vse stopnje, a veljajo tudi v tujini? Je to kot izpit za avto?
Pobes
 
Prispevkov: 781
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:51
Kraj: Ajdovščina
Zahvalil se je: 31 krat
Prejel zahvalo: 102 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 54

Re: Zakonito letenje z dronom in praktične potrebe

OdgovorNapisal/-a VolkD » 03 Apr 2021, 21:23

Dorijan je napisal/-a:Predvsem sem hotel ilustrirati, da so določena področja pri nas, ki potrebujejo izpit(ki je običajno plačljiv), in je to marsikomu samoumevno.
In pa zato ker sem osebno doživel, preden so začeli uveljavljati ta pravila, kako so na študetskih žurih preletavali publiko 3m nad ljudmi kot da ni še noben videl kako zgleda ko propeler prime roko, pa brez da se spuščamo v kamere, privatnost in spore z sosedi...

Saj še vedno bodo tudi ljudje z izpitom delali kršitve(letenje nad 120m ali izven vidnega območja je tako domače kot 150km/h po avtocesti), ampak da se človek vsaj zaveda da ta pravila so in da če si bližnjem radiju Počka in te preletava eurocopter, da mogoče ni dan za letenje.

Vse našteto pokriva zakonodaja tudi z več drugih področij. Vsak državljan je dolžan to zakonodajo tudi poznati. No za upravljanje s stroji je seveda potrebna usposobljenost.
Ampak pustimo to na stran. Point pri izpitih je drugje. Konkretno pri tem je point v obvladovanju določenih znanj. Kandidat dobi gradivo na internetni strani, izpolni vprašalnik (sam ali pa kdo drug) in ko pride skozi ga do potrdila o znanju loči zgolj 40€. Če se smatra študentsko delo 8€ na uro kot dobro plačano, se zdaj jaz sprašujem kako dobro je plačan nekdo, ki je za tako opravljen izpit pobral 40€. Carko sicer pravi, da ne bo obogatel, jaz pa pravim, da je nepošteno do mnogih, ki morajo za ta denar delati recimo 5 ur.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 49521
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 11810 krat
Prejel zahvalo: 6794 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 173

Re: Zakonito letenje z dronom in praktične potrebe

OdgovorNapisal/-a Sigi » 03 Apr 2021, 21:59

Pobes je napisal/-a:Tisti ki ste delali izpite A1/A3 oziroma najbolj me pa zanima A2. Kako težko je to naredit ? Ker jaz res ne vem kje naj najdem čas študirat kakšne knjige in hodit v ljubljano na izpite. A1/a3 vem da je online, tisto pomoje s plonki narediš?
A A2 izpit zahteva tudi praktični preizkus? Če ja, kaj se tam dela?

Imam na polici 3 drone dji mavic pro, pa jih ne bi prodajal. Ne bi pa rad fasal kazni.

Kako je potem z EU to, a če naredim v Sloveniji vse stopnje, a veljajo tudi v tujini? Je to kot izpit za avto?


Ti se kar prijavi na izpit A1/A3 na CAA in plačaj tistih 40eur, ker koliko razumem je A1/A3 podlaga za A2 (me bo kdo dopolnil). Nato imaš ponujeno usposabljanje, po vsakem sklopu imaš kviz kjer preveriš znanje. Ko to opraviš do konca imaš spletni izpit, ki ga kadarkoli opraviš sam. Vse skupaj je na isti spletni strani, ne rabiš dodatne literature ali iskat podatke drugje. Praktičnega preizkusa za A1/A3 ni, je pa pri polaganju A2. Čisto solidno postavljen sistem, ki te prisili da vsaj preletiš vse skupaj. Čeprav mi gre birokracija na k...c moram priznati, da so informacije, ki jih tam pridobiš povsem uporabne za vsakega UAC pilota in je prav, da izpit vsak pošteno opravi. Plonkcegelc... lepo te prosim :_banghead . A pri teoretičnem delu izpita za avto bi tudi plonkal? Kaj pa potem na cesti, "mal po občutku"? Je že prav, da vsaj enkrat ta čreva prebereš (pa saj sploh ni težko, vzame pa kar nekaj ur časa). Je tudi precej balasta notri, ampak tako je, to je povsod ko se greš neko formalno ureditev.
Izpit velja v vseh EASA državah (Evropa), preverit moraš le, če imajo države kake dodatne lokalne omejitve letenja v svoji zakonodaji.
lp Žiga
Sigi
 
Prispevkov: 325
Pridružen: 23 Jan 2015, 01:57
Kraj: Kamnik
Zahvalil se je: 279 krat
Prejel zahvalo: 178 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 38

Prejšnja

Vrni se na Letala in razni kopterji

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost