Pobes je napisal/-a:Tisti ki ste delali izpite A1/A3 oziroma najbolj me pa zanima A2. Kako težko je to naredit ? Ker jaz res ne vem kje naj najdem čas študirat kakšne knjige in hodit v ljubljano na izpite. A1/a3 vem da je online, tisto pomoje s plonki narediš?
A A2 izpit zahteva tudi praktični preizkus? Če ja, kaj se tam dela?
Imam na polici 3 drone dji mavic pro, pa jih ne bi prodajal. Ne bi pa rad fasal kazni.
Kako je potem z EU to, a če naredim v Sloveniji vse stopnje, a veljajo tudi v tujini? Je to kot izpit za avto?
Ti se kar prijavi na izpit A1/A3 na CAA in plačaj tistih 40eur, ker koliko razumem je A1/A3 podlaga za A2 (me bo kdo dopolnil). Nato imaš ponujeno usposabljanje, po vsakem sklopu imaš kviz kjer preveriš znanje. Ko to opraviš do konca imaš spletni izpit, ki ga kadarkoli opraviš sam. Vse skupaj je na isti spletni strani, ne rabiš dodatne literature ali iskat podatke drugje. Praktičnega preizkusa za A1/A3 ni, je pa pri polaganju A2. Čisto solidno postavljen sistem, ki te prisili da vsaj preletiš vse skupaj. Čeprav mi gre birokracija na k...c moram priznati, da so informacije, ki jih tam pridobiš povsem uporabne za vsakega UAC pilota in je prav, da izpit vsak pošteno opravi. Plonkcegelc... lepo te prosim

. A pri teoretičnem delu izpita za avto bi tudi plonkal? Kaj pa potem na cesti, "mal po občutku"? Je že prav, da vsaj enkrat ta čreva prebereš (pa saj sploh ni težko, vzame pa kar nekaj ur časa). Je tudi precej balasta notri, ampak tako je, to je povsod ko se greš neko formalno ureditev.
Izpit velja v vseh EASA državah (Evropa), preverit moraš le, če imajo države kake dodatne lokalne omejitve letenja v svoji zakonodaji.