Telemach križi in težave…

Internet, wi-fi, baby kontrola,...

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 18 Mar 2024, 18:13

zanka je napisal/-a:...Da bo prvo leto le 20 evrov.

Mislim, da imajo (skoraj?) vsi akcijo za nove naročnike prvo leto 19.99€ ali tam nekje. Za stare (zveste) naročnike itak noben nima pametnega popusta :_banghead
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a SiByte » 18 Mar 2024, 19:59

Kaj pa če se samo naročnik na priključku menja? Si pol nov naročnik ali ne?
Uporabniški avatar
SiByte
 
Prispevkov: 859
Pridružen: 13 Mar 2016, 16:42
Kraj: Sv. Trojica v Slov. goricah
Zahvalil se je: 124 krat
Prejel zahvalo: 132 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 13

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a reber » 18 Mar 2024, 20:03

Akcije so letos spet... za prvo leto seveda: T-2 20eur, A1 23eur,Telesmeh 25eur, Telekom 28eur
Pri T-2 sem bil naročnik 2020-2022, sedaj se zaključuje pri Telesmehu, pri obeh je bilo prvo leto 20eur.

Pred nekaj dnevi je sin dobil klic iz T-2 in so želeli mene... ko smo bili pri njih je bila v paket vključena mobilna številka od sina, ne moja. Pri prekinitvi naročnine sem zahteval izbris osebnih kontaktnih podatkov... no, očitno zahteve niso izpolnili, prekršili so GDPR. Aja, kaj so želeli Te-dvajevci? ja ponujali so paket, poslali ponudbo oranžni optimum za 35eur za dve leti, ne samo prvo leto. V prvem letu so še časovne funkcije zastonj oziroma 100% popust.
Reagiral sem na to sporočilo tako, da sem jih najprej nežno "napel" zaradi kršitve GDPR, potem pa predstavil da že imam ugodno ponudbo pri A1, ampak če se še malce približajo, imajo možnost, da se odločim. Predlagal sem da cena ostane enaka, časovne funkcije naj dajo brezplačne za 2 leti in še eno aplikacijo za SMART TV naj dajo zraven zastonj. Zaenkrat je gospodična prišla s kontra ponudbo da lahko da 1. mesec za 1eur ... OK, to je že 1,50eur/mes, skoraj pokrije aplikacijo za dodatni TV ki je 2eur. Časovne funkcije so pri T-2 kar 5eur.
Pod črto, najprej je bila ponudba 35eur/mes za 2 leti če upoštevam časovne funkcije da bodo 1 leto za plačat, je to 2,5eur/mes, smo na 37,5eur, dodam še en TV + 2eur, je to 39,5eur/mes za dve leti za 2 TV programska shema L
Sedaj, če upoštevam dodatno ugodnost za prvi mesec za 1eur, odštejem 1,5eur, kar pomeni 38eur/mes za 2 leti za 2 TV. Notri je še ena mobilna, ampak to ne bomo niti aktivirali, ne štejem kot ugodnost. Ker je cena dogovorjena za 2 leti, podražitve ne vplivajo za celotno obdobje vezave.

Pri T-2 se ne znajo približati uporabnikom, vsiljujejo njihovo mobilno v pakete.

Pri A1 sem zaenkrat po redni ceni izračunal A1net+TVM, prvo leto 23eur+ časovne 3eur + aplikacija 2eur =28eur. Potem drugo leto 41eur če se ne podraži, + 3eur +2eur = 46eur, povprečno je to 37eur/mes k temu je treba dodat priključnino 12eur, kar pomeni 0,5eur/mes

Pod črto, A1 je za las ugodnejši, preverit bi moral še programsko shemo kakšna je razlika.
Pri obeh je internet na optiki 500/100, zagotovo pa je za upoštevat podražitev, ki se zagotovo bo zgodila, tako da je T-2 nekoliko ugodnejpi s trenutno ponudbo, če pa ponudijo prej omenjeno časovne funkcije brezplačno za obe leti, pa sploh.
Očitno bo spet 2 leti pri T-2, bo A1 prišel na vrsto v letu 2026 8-)

RAzlike so majhne, ampak meni je zelo zabavno preračunavat različne ponudbe, se pogajat, ker je fajn če lahko iz rokava stresem vse nasvete, ker k meni hodijo vsi starejši iz soseske po tovrstne nasvete. Če so kakšne pravne težave z operaterji, z veseljem iz mojih predlog sestavim pritožbo. Pravijo, da sem zgrešil poklic, da bi moral biti pravnik... nikoli ni prepozno :tappingfoot
SiByte je napisal/-a:Kaj pa če se samo naročnik na priključku menja? Si pol nov naročnik ali ne?

Če se menja samo naročnik na istem priključku ni to nov naročnik, mora preteči 3 mesece...
Točno to sem želel narediti pred 2 leti na T-2, pa ni šlo, da bi žena vzela priključek, lahko bi tudi ata...
Sem rekel Te-dvajevcem, bomo pred prekinitvijo vzeli še en optični priključek, bo vzel ata (tast) drug priimek, isti naslov, pač dvodružinska hiša... ko bo nov priključek zgrajen, starega odjavim.
A bo to v redu? sem jih vprašal, bo tako ceneje za vas, boste GVOju dal delat še en optični priključek, dali ugodno naročnino ki jo sicer nočete, potem pa star priključek odjavim. :_rolling
Pa še novo opremo bomo dobili, nov modem, nove STB z novimi daljinci, ... :_rolling
Saj v Sloveniji ni nič čudnega če sta dve družini (lahko tudi soseda) v isti bajti skregana ... :_CR
Sporočila sprejemam na e-mail objavljen na www.reber.si
Uporabniški avatar
reber
 
Prispevkov: 2107
Pridružen: 17 Mar 2015, 20:30
Kraj: Bled
Zahvalil se je: 237 krat
Prejel zahvalo: 789 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 18 Mar 2024, 20:19

Za prvo leto je (tudi) telesmeh 20€, ne 25…
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a reber » 18 Mar 2024, 21:07

Nič več ... https://telemach.si/eon/eon-paketi
očitno so tudi oni začeli vsiljevat mobilno v paket :_dunno
Se pa spomnim, mislim da še prejšnji teden, da je bilo 20eur :_CR
Sporočila sprejemam na e-mail objavljen na www.reber.si
Uporabniški avatar
reber
 
Prispevkov: 2107
Pridružen: 17 Mar 2015, 20:30
Kraj: Bled
Zahvalil se je: 237 krat
Prejel zahvalo: 789 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 18 Mar 2024, 21:51

U, madona… tole so pa hitro (in bogato) podražili…
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a satelitko » 19 Mar 2024, 15:03

Telesmehovci so pokopirali zavarovalnice in za njih tržijo neodvisne agencije. Le-ti obljubijo hudiča in pol, pogodbo ti da prebrat na tablici, ko si podpisal je pa na tebi, da se znebiš sranja, saj si vendar podpisal...
satelitko
 
Prispevkov: 705
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:26
Kraj: Radovljica
Zahvalil se je: 34 krat
Prejel zahvalo: 120 krat
Uporabnika povabil: S52O
Število neizkoriščenih povabil: 63

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 19 Mar 2024, 15:13

Ne boste verjeli… poklical me je monter, ki je bil prejšnji teden pri meni in se matral sTVjem. Zanimalo ga je, če so kaj uredili… no, sem mu povedal, da sploh noben ni klical, torej so njegovo prijavo mirno hladno ignorirali…?
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a kobranka » 26 Mar 2024, 17:23

zanka je napisal/-a:Potem sem šel na A1. V uporabo dobil Fritzbox, prvo leto plačeval 18 evrov mesečno, sedaj plačujem 28 evrov. Na Telemach-u bi pa 36 evrov, če ni prišlo do spremembe vmes.

Počasi, počasi. Kater paket pri A1? Če se ne motim so Fritzboz ponujali v poslovnih paketih po možnosti optika. Mene je A1 na podobne limance vozil.
kobranka
 
Prispevkov: 3547
Pridružen: 07 Feb 2015, 12:17
Zahvalil se je: 716 krat
Prejel zahvalo: 299 krat
Uporabnika povabil: MadMax
Število neizkoriščenih povabil: 59

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 26 Mar 2024, 18:02

Kaj dosti primerjati cene itak nima smisla. So tako dobro zmenjeni, da je razlika v redni ceni pod 1€. Če je razlika večja, je pri enem kaj več ali kaj manj.
Prišparaš samo, če greš drugam in imaš "akcijo 1 leto za 19.99", pa še takrat je tako, da če hočeš kaj dosti prišparat moraš imeti "tahud" paket. Razlika med T2 in Telemach je pri največjem paketu pod 1€ (cca.92€ mesečno v obeh primerih). Jaz bi, kot rečeno, v enem letu prihranil reda 700€ ob tem paketu.
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a reber » 02 Apr 2024, 19:14

Na prejšnji strani te teme sem v nekaj odgovorih na dolgo in široko, mislim da natančno opisal situacijo.
Zadeva je dobila epilog, danes je uradno urejeno, saj sem na moje veliko presenečenje dobil obvestilo - dopis, da so ugodili mojim zahtevam.
Ko čez nekaj dni pride še zadnji račun z zneskom 0,00EUR, bom temu tudi verjel, ker je prelepo, da bi bilo res.

V soboto 30.3.2024 sem pobasal vso opremo (modem in 2x EON smart box) in odnesel v center Telemach v Lesce in predčasno prekinil pogodbo.
Namerno sem prekinil še v marcu, da se ne bi kasneje ubadal z aprilskim računom, za 2 dni recimo.

Kakšne zahteve sem jim predhodno poslal?
Najprej sem se pritožil na neupravičen izklop, ker so bili nesporni zneski vseh računov plačani in dodatno na nedelovanje telefona, ker niso delovali klici na interventne številke. Skliceval sem se na 4. odstavek 178. člena ZEKom-2, pojasnil sem jim, da so prekršili zakon.
Ker sem za podražitev, ki se je zgodila 1.7.2022 uradno izvedel (sem bil uradno obveščen) 5.3.2024, sem jim na podlagi tega poslal obvestilo o odstopu od naročniške pogodbe na podlagi 192. člena ZEKom-2. Zakaj ZEKom-2 namesto ZEKom-1 če se je podražitev zgodila v času veljavnosti ZEKom-1? ker sem za spremembe izvedel v času veljavnosti ZEKom-2, kar je dobro, saj po tem zakonu ni treba plačat zneska prejetih ugodnosti (prvo leto akcijska cena). Operater mora dokazovat, da sem bil pravilno in pravočasno obveščen.
Dodatno sem poslal še obvestilo o nameri ovadbe in naznanitve kaznivega dejanja. Z odklopom so storili prekršek po 4. odstavku 178. člena ZEKom-2 in kaznivo dejanje po 128. in 130. členu KZ-1 saj so z omejitvijo dostopa do klicev v sili omejili pravico do pomoči in povzročili potencialno nevarnost zoper človeško življenje.

OK, če bi se resno upirali, popolnoma vsega ne bi dosegel, bi jim pa močno zagrenil življenje, AKOSa se verjetno bojijo kot hudič križa, tudi s kriminalisti se ne želijo ukvarjat. Ko operater v svoje poslovne prostore dobi inšpektorje, jim bodo prebrskali vse, mimogrede bodo našli dodatne nepravilnosti. Ker očitno niso brez greha, so se optimalno odločili in privolili v poceni rešitev.

Zanimivo je tudi to, da sem po pošti (papir v kuverti) dobil obvestilo datirano na 15.3.2024, da me obveščajo da bodo izvedli odklop vseh storitev, nobenega datuma kdaj in da moram v 15 dneh vrniti vso opremo... torej gre za prikrite grožnje, so mislili da se bom usral ali kaj. Ta dopis je še bolj luknjast kot vse njihove prejšnje napake. Nikjer datuma kdaj bodo izvedli odklop, ker vračilo praviloma velja po datumu odklopa. Kakor koli, serjejo ga na polno. Namesto tega sem po hitrem postopku prekinil kar sam in le slučajno je bil to 15. dan od datuma, ki je bil naveden na dopisu. Dopis poslan po pošti pride do naslovnika v nekaj dneh, ker ni bil poslan priporočeno, je spet ena velika siva cona. Tudi če bi bil priporočeno in ga nihče ne sprejme, je v predalčnik vložen po 15 dneh. V vsakem primeru mora prejemnik imeti dovolj časa, tako da pri Telemachu pravni roki niso nekaj, na kar se spoznajo.

Ker je februarski račun plačan, seveda samo nesporni znesek, račun za marec so odobrili 100% popust, sporne neplačane zneske in strošek odklopa so priznali dobropis, tako da je zadeva zaključena.


Pogodbo za T-2 imam podpisano in postopek je bil daleč od "tako kot mora biti". :_rolling

Osebi, ki je pripravila pogodbo, sem posredoval vse podatke takoj in še preden jih je zahtevala:
Ime in priimek, naslov, pošta, DŠ, kopija osebnega dokumenta (skenirana osebna iz obeh strani), kontaktni podatek (samo e-mail, nobenega telefona).
Dobil sem naslednjo ponudbo: oranžni optimum za 34,99eur/mes za 24 mesecev z vezavo 24 mesecev, 100% popust časovne funkcije za 24 mesecev, 1. mesec za 1eur, doplačal bom 2eur/mes za dodatno TV aplikacija na smart TV, torej imam zagotovoljeno ceno za 2 leti in en mesec samo 1eur, internet 350/100, programska shema L.

Malo se je zataknilo pri pogodbi, ker naj bi podpisal elektronsko s prstom po ekranu... "ne bo šlo", sem napisal, nimam dovolj novega telefona, ki to podpira, vi mi kar PDF pošljite, bom natisnil, podpisal, skeniral in poslal nazaj.
OK, dobim PDF, odprem dokument in šok :shock: v podatkih naročnika je bil kontakt e-mail od sina, ne moj katerega sem jim posredoval.
Popravijo naslov, pošlje novo pogodbo, manjka DŠ :_dunno
Končno dobim pogodbo, ki ji nič ne manjka, podpišem, pošljem, vsi srečni :_sunshine

Zdaj pa vem, zakaj eni ljudje ne marajo menjat operaterjev, toliko problemov in težav, totalno nesposobna administracija. No, meni je to prav zabavno, ko vidim, kakšne butaste napake delajo, rad raziskujem pravno področje, zelo zanimivo. Rad delim izkušnje z drugimi, ne pustimo se jim, potrošniki imamo svoje pravice!

No, pa še ena cvetka od T-2, ker nisem posredoval telefonske številke, želeli so celo mobilno številko.
Ja, tehniki rabijo številko, da vas obvestijo kdaj pridejo priklopit. Moj odgovor je bil, NE, ne potrebujejo številke, to samo oni mislijo tako, lahko mi preprosto pošljejo e-mail sporočilo, saj ni treba pred priklopom prej vsaj 5x poklicat. Jaz rabim samo obvestilo o datumu priklopa, bom ta dan doma, ura me niti ne zanima ker mi je vseeno kdaj, sem doma. No, so sprejeli to dejstvo, da od mene ne bodo izvedeli številke, ker jo po mojih besedah pač nimam, noben zakon ne določa, da sem dolžan imeti telefonsko številko. Edino operater bi se lahko skliceval na to, da brez številke priklopa ne bo... pa smo pri diskriminaciji, tega preprosto ne smejo narediti, ni nobene osnove.

Koliko časa bom čakal na priklop? ne vem, menda 2 do 3 tedne, jaz pričakujem da bo prej, ampak mi je vseeno, smo na mobilnih podatkih, malo posta od TV ne škodi, čeprav je postni čas mimo, še vedno pa traja ramadan :_bow :_seeingstars

Iskreno, če ne bi bilo zarad mame in ata (bolj natančno tašče in tasta), paket s TV sploh ne bi vzel, midva z ženo TV ne rabiva, zelo verjetno bi vzel HoT GIGA neskončni za 10eur če ga povežem z enim mobilnim paketom. več: https://www.hot.si/ponudba/internet.html

.
Sporočila sprejemam na e-mail objavljen na www.reber.si
Uporabniški avatar
reber
 
Prispevkov: 2107
Pridružen: 17 Mar 2015, 20:30
Kraj: Bled
Zahvalil se je: 237 krat
Prejel zahvalo: 789 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 08 Apr 2024, 15:21

Danes sem nesel nazaj njihovo opremo. Ojoj... :_CR
O moji prekinitvi pogodbe , ki sem jo poslal naslednji dan po montaži (13.3.) ne duha ne sluha... najprej ženska pravi, da bo treba plačat 190€ (nekaj takega) za pogodbeno kazen zaradi prekinitve vezave :o Sem takoj rekel, da tako enostavno pa tole ne bo šlo. No, potem je sicer sestavila nekaj, a sem po dobri uri dobil mail, da je 14 dnevni rok potekel preden sem oddal zahtevek. Ja, teoretično gledano je res, ker sem pogodbo podpisal 22.2, ampak montaža je bila šele 12.3. Če imajo gužvo, pa ni moj problem, ane... kako hudiča naj vem, a je vse ok a ni dokler nimam opreme zmontirane?

kakorkoli že, tole bo še veselo... zaenkrat čakam na odgovor, sicer bo pa AKOS pel.

Reber, jaz sem za T2 čakal tri tedne, ja (od 14.3. do 3.4.), enako kot za Telemach. Je šlo pa pri T2 "tako, kot mora biti": :_bow 15 minut in monterja ni bilo več, meni pa je vse delalo. S tem, da sva del časa porabila za ogled sistema moje "pametne hiše"...
Me pa zanima kam si ti poslal na akos (in kaj) ? Da vem, za vsak slučaj...
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a peterp » 08 Apr 2024, 16:36

Protoncek je napisal/-a:O moji prekinitvi pogodbe , ki sem jo poslal naslednji dan po montaži (13.3.) ne duha ne sluha...
A si z njihove strani sploh prejel kakšen email o potrditvi?
peterp
 
Prispevkov: 1073
Pridružen: 23 Feb 2015, 13:52
Kraj: Maribor okolica
Zahvalil se je: 369 krat
Prejel zahvalo: 230 krat
Uporabnika povabil: gumby
Število neizkoriščenih povabil: 234

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a reber » 08 Apr 2024, 19:47

PRIPOROČILO :!:
Z operaterji komunicirajte pismeno, izogibajte se telefonskemu stiku. Vse, kar je po telefonu, je samo informativne narave in je neveljavno, razen, če snemajo pogovor, ampak ne se zanašat na to, ker snemajo le tisto, kar je zaščita zanje, ne pa tudi za naročnika. Naročnik naj se sam potrudi in ureja po PS.
Pismena komunikacija je dokazljiva, pišite na e-mail info@operater kjer vedno dobite potrdilo, da so sporočilo prejeli, potem začne teči 15 dnevni rok v katerem morajo odgovoriti.



Če gre z operaterji kar koli narobe, če ne pride do soglasja, se pritožba napiše na AKOS, naslov je objavljen na spletni strani info.box@ ...
Tudi na AKOS je prav, da se napiše uraden dopis in da zgleda kot da ga je napisala pismena oseba. Na njihovi spletni strani so navodila kako napisati dopis... malo prebrskajte, saj ni težko, sicer pa velja tudi splošna oblika uradnega dopisa.

Za zaključek s Telemachom se ni bilo treba pritožit, položnica za marec je prišla, znesek tako kot obljubljeno, torej 0,00eur

T-2 je sedaj zgodba zase, zunanja, verjetno neka pogodbena svetovalka, si je privoščila totalno šalabajzerstvo. V četrtek 4.4.2024 dobim e-mail, če lahko tehniki pridejo ta dan, odgovoril sem pritrdilno, dobim odgovor da pride ob 14:00. Tehnika v četrtek ni bilo, zato sem malo povprašal preko chat na tehnično pomoč kako je s tem. Na tehnični pomoči mi odgovorijo, da je tehnik poslal SMS ... vprašal sem, le kam ga je poslal, saj jaz sploh nimam telefona. Dobim odgovor, da je tehnik tudi klical na telefon in da se je oglasila ena ženska... in da se je zmenil za v petek 5.4.2024 dopoldne. Oh ja, babnica je kar svojo telefonsko vpisala v moj profil kot kontaktni telefon :_dunno pa to ne moreš verjet.
OK, pride tehnik v petek, zmontira, ampak ni zlavfalo, ker jim ni uspelo povezat ONT, sem imel še starega, ni bil vpisan niti novi, ki ga je imel s seboj. OK, pusti tako kot je in pride danes 8.4.2024 montira ONT in zadeva dela v nekaj minutah.

Takoj, ko sem dobil dostopne podatke sem se prijavil v Horizont in pogledal moje podatke: :o :_CR
Moja mobilna telefonska številka je tista od babnice, ki je sestavila pogodbo :_banghead
kontaktni e-mail naslov je še vedno vpisan sinov, pa sem babnico opozoril, naj popravi. Ja, je popravila, ampak samo v pogodbi, kot kaže imajo pri T-2 vse tako kot mora biti in je vse nekako podvojeno... v glavnem, se mi je kar zdelo, da bodo ostale stare sledi, zato pa sem takoj preveril v Horizontu in naredil posnetke zaslona.

Vsaj TV2GO dela neprimerno bolje kot EON, na računalniku še vedno delujejo bližnjične tipke, pri EON tega ni več. Uporabnost TV2GO je neprimerljivo boljša kot EON.

Oh ja :_dunno :_naughty :roll: res ne vem kaj naj si mislim, očitno nikjer več ne znajo delat, če nimajo neke telefonske številke, najraje imajo mobilno. Nepismeni osebki pri operaterjih očitno ne znajo pošiljat e-mail sporočil.

@Protoncek, če si sklenil pogodbo s Telemachom izven poslovnih prostorov, imaš 30 dni, če si šel v pisarno, imaš 15 dni.
Če si poslal obvestilo o prekinitvi pogodbe na njihov e-mail, si najbrž dobil potrdilo, seveda, če si ga poslal na pravi naslov: info in reklamacije preverjeno odgovori avtomat.


.
Sporočila sprejemam na e-mail objavljen na www.reber.si
Uporabniški avatar
reber
 
Prispevkov: 2107
Pridružen: 17 Mar 2015, 20:30
Kraj: Bled
Zahvalil se je: 237 krat
Prejel zahvalo: 789 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 08 Apr 2024, 19:53

peterp je napisal/-a:
Protoncek je napisal/-a:O moji prekinitvi pogodbe , ki sem jo poslal naslednji dan po montaži (13.3.) ne duha ne sluha...
A si z njihove strani sploh prejel kakšen email o potrditvi?

Ja, sem, še isti dan sem dobil, da so dali naprej na naročniško službo, tako da sem s te strani krit. Sem jim tudi pokazal danes v enoti.
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 08 Apr 2024, 19:58

@Protoncek, če si sklenil pogodbo s Telemachom izven poslovnih prostorov, imaš 30 dni, če si šel v pisarno, imaš 15 dni.
Če si poslal obvestilo o prekinitvi pogodbe na njihov e-mail, si najbrž dobil potrdilo, seveda, če si ga poslal na pravi naslov: info in reklamacije preverjeno odgovori avtomat.

Hm… tole moram pa preštudirat. Oni so mi rekli 14 dni, tudi jaz imam informacijo, da je tako. Seveda je bilo ízven njihove pisarne (pri meni doma). Hvala za info.
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a reber » 08 Apr 2024, 20:45

Ne samo to, da imaš pri pogodbi sklenjeni izven poslovnih prostorov časa 30 dni za preklic, to lahko storiš brez navedbe vzroka... ampak najbrž ga boš vseeno navedel :twisted:
Sporočila sprejemam na e-mail objavljen na www.reber.si
Uporabniški avatar
reber
 
Prispevkov: 2107
Pridružen: 17 Mar 2015, 20:30
Kraj: Bled
Zahvalil se je: 237 krat
Prejel zahvalo: 789 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 09 Apr 2024, 09:01

Ja, vzrok sem seveda detajlno navedel, naj vedo, da so šalabajzerji...

ampak, če prav gledam zakon pravi takole:
Zakon v nadaljevanju ureja tudi sklepanje pogodb na daljavo po telefonu (146. člen) ter pogodbo o finančnih storitvah, ki se sklene na daljavo (147. člen in naslednji). Pri slednji glede odstopa prav tako velja 14-dnevni rok, razen za pogodbe o življenjskem zavarovanju, sklenjene na daljavo, in pogodbe o osebnih pokojninskih zavarovanjih, sklenjene na daljavo, kjer je odpovedni rok 30 dni (152. člen).

kar bi pomenilo, da je 30 dni samo za življuenjsko zavarovanje in podobno... razen, če gledam narobe?
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a reber » 09 Apr 2024, 11:19

ZVPot navaja 14 dnevni rok, za pogodbe (nakupe) na daljavo.

Za pogodbe z operaterji velja ZEKom-2, prej ZEKom-1 in verjetno ta zakon ureja te pogodbe.
Kakšni so reki sedaj, nisem več prepričan, ko so soseda naplahtali da je prestopil (zamenjal operaterja), je bil 30 dnevni rok, ne spomnim se kateri zakon in člen.

Glede na to, da si odstop pravočasno poslal preko e-mail sporočila in imaš za to dokaz, je praktično vseeno kakšen je rok, je pa vseeno fajn vedeti, dobro je biti informiran.
Sporočila sprejemam na e-mail objavljen na www.reber.si
Uporabniški avatar
reber
 
Prispevkov: 2107
Pridružen: 17 Mar 2015, 20:30
Kraj: Bled
Zahvalil se je: 237 krat
Prejel zahvalo: 789 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a valter » 25 Apr 2024, 17:41

Danes sem rešil (vsaj upam) težave pri T2.Z A1 sem prekinil ker so nakladali (kao občina omejuje prenos po optiki in podobna nakladanja) .Potem pa hladen tuš na T2 , saj je bilo še slabše.No sem rekel naj mine prvi mesec , pa da uredimo. No moram reči da so mi kar hitro poštimali (imam paket 500/100) .
Torej moramo upoštevati že večkrat povdarjeno pravilo : Ob najmanjši težavi TAKOJ zatežiti , saj te drugače dajo na slepi tir,
Pri A1 je bilo obupno ,internetne strani so se sesuvale kot za stavo , TV pa je bil v kockah in v slow muving..
Po pritožbi kak dan ali dva še znosno , po tednu pa katastrofa.
Aja pa še to , vsake 2 leti obvezno menjati operaterja , saj je to najobčutnejša pocenitev.
valter
 
Prispevkov: 1041
Pridružen: 21 Jan 2015, 10:52
Kraj: Lokev,Predgrad,Boa
Zahvalil se je: 147 krat
Prejel zahvalo: 204 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 22

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a peterp » 25 Apr 2024, 17:51

valter je napisal/-a:Aja pa še to , vsake 2 leti obvezno menjati operaterja , saj je to najobčutnejša pocenitev.
Še stoprvikrat: ne predlagaj možnosti, ki jo vsi ne morejo uporabiti - eni se moramo zadovoljiti s tem kar pač imamo (enim operaterjem).
peterp
 
Prispevkov: 1073
Pridružen: 23 Feb 2015, 13:52
Kraj: Maribor okolica
Zahvalil se je: 369 krat
Prejel zahvalo: 230 krat
Uporabnika povabil: gumby
Število neizkoriščenih povabil: 234

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 25 Apr 2024, 17:54

Verjemi, da je to daaaaleč od najcenejše rešitve. V mojem primeru niti teh 500€ prihranka v letu dni niti pod razno ne odtehta sranja, ki sem ga imel. Nikoli več.
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 6169
Pridružen: 17 Jan 2015, 20:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 749 krat
Prejel zahvalo: 935 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 192

Re: Telemach križi in težave…

OdgovorNapisal/-a reber » 25 Apr 2024, 19:29

Kakor za koga... za tiste srečneže, ki imamo na voljo kable od več operaterjev in imamo dodatno še dober mobilni signal, je zagotovo smiselno, da v primeru ugodne ponudbe, menjamo vsaki 2 leti.
Če si zahteven uporabnik, in potrebuješ super zanesljivo optično povezavo, potem ni kaj dosti izbire. Če si nezahteven ali povprečni uporabnik, ki lahko kdaj pa kdaj kakšno motnjo sprejme, tolerira in živi s tem, potem vsekakor menjava.
Ko sem pred kratkim, opisal v tej temi, menjal, sem v prehodnem obdobju uporabljal mobilni internet preko Huawei modema LTE CPE B593 in lahko potrdim, da je deloval odlično preko običajne HoT SIM kartice. Tudi sam router, ki je vgrajen v modem, je v bistvu ponujal dovolj naprednih funkcij, veliko več kot T-2 modem z vgrajenim routerjem.

V prostoru, kjer imam telekomunikacijsko vozlišče, sem stvari končno uredil tako kot je treba, vse lepo na enem mestu, koax, optika, vsi UTP kabli za omrežje, koax kabli videonadzora, napajanje, dodatno neprekinjeno napajanje 12V, mobilni modem je tudi montiran v bližini, da v primeru potrebe samo prižgem in pretaknem UTP in je zadeva rešena.
Ker se vse "škatlice" napajajo z 12V, sem zadevo rešil tako, da je trenutno še vštekanih več napajalnikov v fiksno montiran razdelilnik, delam pa na tem, da bo samo en napajalnik 12V in bo lahko napajano iz akumulatorja 12V ali omrežja preko napajalnika. Provizorično sem probal napajat vse iz enega vira, ampak sedaj imam v delu en razdelilnik za kable 12V, da bo napajano vse iz enega vira.

Do operaterjev ne čutim nobene navezanosti, še manj lojalnosti ali kakršne koli druge simpatije, vzamem tistega, ki mi ponudi najbolj ugodno ceno ali vsaj razmerje med ceno in kvaliteto. Glede gvalitete je jasno, AKOS je tisti, ki ureja če kvaliteta ni dosežena... Sicer pa, ne bo konec sveta, če kdaj slučajno nekaj ur nekaj ne dela, naučimo se živeti s tem in predvsem, naučimo se prilagoditi in kdaj tudi namenoma odklopiti.
Sporočila sprejemam na e-mail objavljen na www.reber.si
Uporabniški avatar
reber
 
Prispevkov: 2107
Pridružen: 17 Mar 2015, 20:30
Kraj: Bled
Zahvalil se je: 237 krat
Prejel zahvalo: 789 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 255

Prejšnja

Vrni se na Komunikacije

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost