Na prejšnji strani te teme sem v nekaj odgovorih na dolgo in široko, mislim da natančno opisal situacijo.
Zadeva je dobila epilog, danes je uradno urejeno, saj sem na moje veliko presenečenje dobil obvestilo - dopis, da so ugodili mojim zahtevam.
Ko čez nekaj dni pride še zadnji račun z zneskom 0,00EUR, bom temu tudi verjel, ker je prelepo, da bi bilo res.
V soboto 30.3.2024 sem pobasal vso opremo (modem in 2x EON smart box) in odnesel v center Telemach v Lesce in predčasno prekinil pogodbo.
Namerno sem prekinil še v marcu, da se ne bi kasneje ubadal z aprilskim računom, za 2 dni recimo.
Kakšne zahteve sem jim predhodno poslal?
Najprej sem se pritožil na neupravičen izklop, ker so bili nesporni zneski vseh računov plačani in dodatno na nedelovanje telefona, ker niso delovali klici na interventne številke. Skliceval sem se na 4. odstavek 178. člena ZEKom-2, pojasnil sem jim, da so prekršili zakon.
Ker sem za podražitev, ki se je zgodila 1.7.2022 uradno izvedel (sem bil uradno obveščen) 5.3.2024, sem jim na podlagi tega poslal obvestilo o odstopu od naročniške pogodbe na podlagi 192. člena ZEKom-2. Zakaj ZEKom-2 namesto ZEKom-1 če se je podražitev zgodila v času veljavnosti ZEKom-1? ker sem za spremembe izvedel v času veljavnosti ZEKom-2, kar je dobro, saj po tem zakonu ni treba plačat zneska prejetih ugodnosti (prvo leto akcijska cena). Operater mora dokazovat, da sem bil pravilno in pravočasno obveščen.
Dodatno sem poslal še obvestilo o nameri ovadbe in naznanitve kaznivega dejanja. Z odklopom so storili prekršek po 4. odstavku 178. člena ZEKom-2 in kaznivo dejanje po 128. in 130. členu KZ-1 saj so z omejitvijo dostopa do klicev v sili omejili pravico do pomoči in povzročili potencialno nevarnost zoper človeško življenje.
OK, če bi se resno upirali, popolnoma vsega ne bi dosegel, bi jim pa močno zagrenil življenje, AKOSa se verjetno bojijo kot hudič križa, tudi s kriminalisti se ne želijo ukvarjat. Ko operater v svoje poslovne prostore dobi inšpektorje, jim bodo prebrskali vse, mimogrede bodo našli dodatne nepravilnosti. Ker očitno niso brez greha, so se optimalno odločili in privolili v poceni rešitev.
Zanimivo je tudi to, da sem po pošti (papir v kuverti) dobil obvestilo datirano na 15.3.2024, da me obveščajo da bodo izvedli odklop vseh storitev, nobenega datuma kdaj in da moram v 15 dneh vrniti vso opremo... torej gre za prikrite grožnje, so mislili da se bom usral ali kaj. Ta dopis je še bolj luknjast kot vse njihove prejšnje napake. Nikjer datuma kdaj bodo izvedli odklop, ker vračilo praviloma velja po datumu odklopa. Kakor koli, serjejo ga na polno. Namesto tega sem po hitrem postopku prekinil kar sam in le slučajno je bil to 15. dan od datuma, ki je bil naveden na dopisu. Dopis poslan po pošti pride do naslovnika v nekaj dneh, ker ni bil poslan priporočeno, je spet ena velika siva cona. Tudi če bi bil priporočeno in ga nihče ne sprejme, je v predalčnik vložen po 15 dneh. V vsakem primeru mora prejemnik imeti dovolj časa, tako da pri Telemachu pravni roki niso nekaj, na kar se spoznajo.
Ker je februarski račun plačan, seveda samo nesporni znesek, račun za marec so odobrili 100% popust, sporne neplačane zneske in strošek odklopa so priznali dobropis, tako da je zadeva zaključena.
Pogodbo za T-2 imam podpisano in postopek je bil daleč od "tako kot mora biti".
Osebi, ki je pripravila pogodbo, sem posredoval vse podatke takoj in še preden jih je zahtevala:
Ime in priimek, naslov, pošta, DŠ, kopija osebnega dokumenta (skenirana osebna iz obeh strani), kontaktni podatek (samo e-mail, nobenega telefona).
Dobil sem naslednjo ponudbo: oranžni optimum za 34,99eur/mes za 24 mesecev z vezavo 24 mesecev, 100% popust časovne funkcije za 24 mesecev, 1. mesec za 1eur, doplačal bom 2eur/mes za dodatno TV aplikacija na smart TV, torej imam zagotovoljeno ceno za 2 leti in en mesec samo 1eur, internet 350/100, programska shema L.
Malo se je zataknilo pri pogodbi, ker naj bi podpisal elektronsko s prstom po ekranu... "ne bo šlo", sem napisal, nimam dovolj novega telefona, ki to podpira, vi mi kar PDF pošljite, bom natisnil, podpisal, skeniral in poslal nazaj.
OK, dobim PDF, odprem dokument in šok
v podatkih naročnika je bil kontakt e-mail od sina, ne moj katerega sem jim posredoval.
Popravijo naslov, pošlje novo pogodbo, manjka DŠ
Končno dobim pogodbo, ki ji nič ne manjka, podpišem, pošljem, vsi srečni
Zdaj pa vem, zakaj eni ljudje ne marajo menjat operaterjev, toliko problemov in težav, totalno nesposobna administracija. No, meni je to prav zabavno, ko vidim, kakšne butaste napake delajo, rad raziskujem pravno področje, zelo zanimivo. Rad delim izkušnje z drugimi, ne pustimo se jim, potrošniki imamo svoje pravice!
No, pa še ena cvetka od T-2, ker nisem posredoval telefonske številke, želeli so celo mobilno številko.
Ja, tehniki rabijo številko, da vas obvestijo kdaj pridejo priklopit. Moj odgovor je bil, NE, ne potrebujejo številke, to samo oni mislijo tako, lahko mi preprosto pošljejo e-mail sporočilo, saj ni treba pred priklopom prej vsaj 5x poklicat. Jaz rabim samo obvestilo o datumu priklopa, bom ta dan doma, ura me niti ne zanima ker mi je vseeno kdaj, sem doma. No, so sprejeli to dejstvo, da od mene ne bodo izvedeli številke, ker jo po mojih besedah pač nimam, noben zakon ne določa, da sem dolžan imeti telefonsko številko. Edino operater bi se lahko skliceval na to, da brez številke priklopa ne bo... pa smo pri diskriminaciji, tega preprosto ne smejo narediti, ni nobene osnove.
Koliko časa bom čakal na priklop? ne vem, menda 2 do 3 tedne, jaz pričakujem da bo prej, ampak mi je vseeno, smo na mobilnih podatkih, malo posta od TV ne škodi, čeprav je postni čas mimo, še vedno pa traja ramadan
Iskreno, če ne bi bilo zarad mame in ata (bolj natančno tašče in tasta), paket s TV sploh ne bi vzel, midva z ženo TV ne rabiva, zelo verjetno bi vzel HoT GIGA neskončni za 10eur če ga povežem z enim mobilnim paketom. več:
https://www.hot.si/ponudba/internet.html.