Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

Tu Člani Društva elektronikov Slovenije komunicirajo o vsem kar je v zvezi s tiskaninami, pošiljajo gerberje in dobivajo informacije o napakah, času izdelave, plačilu,...

OdgovorNapisal/-a BraneZ » 23 Avg 2014, 21:17

Če rišeš na pravem layerju pravi element ti vsi programi izvozijo v pravi obliki, pa naj bo to Protel, Eagle, Altium, Sprint Layout.....
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein
Uporabniški avatar
BraneZ
 
Prispevkov: 1260
Pridružen: 18 Jan 2015, 16:59
Kraj: Koprivnica (HR), občasno Hoče (Slo)
Zahvalil se je: 415 krat
Prejel zahvalo: 443 krat
Uporabnika povabil: gumby
Število neizkoriščenih povabil: 15

OdgovorNapisal/-a Musty » 23 Avg 2014, 22:34

ID je napisal/-a:Vprašanje, ki sledi je, kako se pravilno naredi gerberje v sprint layoutu. Je potrebno zrcaljanje ali ne!?


Zrcaljenje ni potrebno. Ploščice se delajo tako da jih gledaš od zgoraj, transparentno. kar pomeni da ko rišeš gledaš zgornjo plast pravilno, spodnjo pa direkt skozi ploščico, kar pomeni da je v tvojem pogledu zrcaljena.

Gerberje izvoziš kot so narisani, brez dodatnega zrcaljenja. To je potrebno le za postopke v domači izdelavi.

EDIT: Prepozno napisal, ste že drugi medtem objavili :)
Musty
 
Prispevkov: 881
Pridružen: 20 Jan 2015, 21:51
Zahvalil se je: 12 krat
Prejel zahvalo: 37 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 10

OdgovorNapisal/-a mitkum » 25 Avg 2014, 09:16

Ok, super! Hvala za pomoč! Bom upošteval navodila pri naslednjem naročilu!
mitkum
 
Prispevkov: 473
Pridružen: 18 Jan 2015, 14:37
Kraj: Jezero/Podpeč/Preserje
Zahvalil se je: 57 krat
Prejel zahvalo: 87 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 10

OdgovorNapisal/-a Musty » 29 Avg 2014, 08:26

Jaz bi potreboval kar nekaj vezij v debelini 1mm, a se ostali v tem panelu strinjate da ga naredimo v tej debelini?

EDIT: To se nanaša na panel 42
Zadnjič spremenil Musty, dne 01 Sep 2014, 22:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Musty
 
Prispevkov: 881
Pridružen: 20 Jan 2015, 21:51
Zahvalil se je: 12 krat
Prejel zahvalo: 37 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 10

OdgovorNapisal/-a jvolk » 29 Avg 2014, 09:11

Meni je vseeno kakšno je. :)
Uporabniški avatar
jvolk
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 12 Jan 2015, 13:17
Kraj: Divača
Zahvalil se je: 2 krat
Prejel zahvalo: 94 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 29

OdgovorNapisal/-a KlemenTegel » 29 Avg 2014, 09:20

Koliko pa je ponavadi debelina?
KlemenTegel
 
Uporabnika povabil:
Število neizkoriščenih povabil:

OdgovorNapisal/-a jvolk » 29 Avg 2014, 09:22

Standardno je 1,55 mm.
Uporabniški avatar
jvolk
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 12 Jan 2015, 13:17
Kraj: Divača
Zahvalil se je: 2 krat
Prejel zahvalo: 94 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 29

OdgovorNapisal/-a KlemenTegel » 29 Avg 2014, 09:24

Hmmm, mogoče bom pa še jaz pripravil kako ploščico za to debelino, imam en projekt v mislih :D
KlemenTegel
 
Uporabnika povabil:
Število neizkoriščenih povabil:

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 29 Avg 2014, 09:41

Odlično, sem čakal, kdaj bo spet. Jaz bi bil sicer še za tanjše, vendar tudi 1mm bo OK.
Ne pošiljaj ZS, raje obišči http://e.pavln.si/ ali pošlji mail.
s54mtb
 
Prispevkov: 6044
Pridružen: 15 Jan 2015, 01:10
Zahvalil se je: 823 krat
Prejel zahvalo: 1869 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 20

OdgovorNapisal/-a japek » 29 Avg 2014, 10:41

Po moje bi bilo vseeno bolje, da se odpre novi panel in navede da bo 1 mm. Po moje se bo tako tudi hitreje napolnil.
73 de S55WT, Janko
japek
 
Prispevkov: 231
Pridružen: 18 Jan 2015, 15:11
Kraj: Radenci
Zahvalil se je: 14 krat
Prejel zahvalo: 26 krat
Uporabnika povabil: Navid
Število neizkoriščenih povabil: 5

OdgovorNapisal/-a spy » 29 Avg 2014, 14:57

Meni je pri tej platki vseeno glede debeline. Če se uspemo vsi zediniti glede debeline, je bolje ostati na enem panelu, ker dva se bosta počasneje polnila.
spy
 
Uporabnika povabil:
Število neizkoriščenih povabil:

OdgovorNapisal/-a gumby » 01 Sep 2014, 10:38

Takole bomo naredili, po moje je boljša varianta, kot polnit tri različne panele hkrati. Če imate boljši predlog, kar napišite...
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

OdgovorNapisal/-a Musty » 01 Sep 2014, 22:03

Se strinjam!

Debelina tiskanega vezja za večino naših stvari ne predstavlja ključnega faktorja, razen če uporabljamo vezje kot konektor ali pa za RF zadeve.
Musty
 
Prispevkov: 881
Pridružen: 20 Jan 2015, 21:51
Zahvalil se je: 12 krat
Prejel zahvalo: 37 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 10

OdgovorNapisal/-a jozzze2000 » 02 Sep 2014, 11:51

Zanima me, kakšna je minimalna višina (posledično debelina) tiska napisov, da je tekst še berljiv.
jozzze2000
 
Uporabnika povabil:
Število neizkoriščenih povabil:

OdgovorNapisal/-a Musty » 02 Sep 2014, 12:43

Na lingvi zelo lepo izpade višina/debelina 32mil/6mil. Mogoče gre še manjše.
Musty
 
Prispevkov: 881
Pridružen: 20 Jan 2015, 21:51
Zahvalil se je: 12 krat
Prejel zahvalo: 37 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 10

OdgovorNapisal/-a jozzze2000 » 02 Sep 2014, 12:49

Musty je napisal/-a:Na lingvi zelo lepo izpade višina/debelina 32mil/6mil. Mogoče gre še manjše.


Super, to je že fajn drobno. Hvala za info.
jozzze2000
 
Uporabnika povabil:
Število neizkoriščenih povabil:

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a RUros » 19 Nov 2015, 19:45

Kakšne so dimenzije panela, ki se izdeluje ? Namen imam izdelati tiskanino, ki je dolga in ozka, tako da me zanimajo maksimalne mere tiskanine, ki jo še lahko naredim.
RUros
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 40 krat
Prejel zahvalo: 32 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 9

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a VolkD » 19 Nov 2015, 20:24

RUros je napisal/-a:Kakšne so dimenzije panela, ki se izdeluje ? Namen imam izdelati tiskanino, ki je dolga in ozka, tako da me zanimajo maksimalne mere tiskanine, ki jo še lahko naredim.
250x350mm. Upam, da bo dovolj.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 18525
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 3280 krat
Prejel zahvalo: 2654 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a RUros » 20 Nov 2015, 08:16

Več kot dovolj. Zanima me še, kakšna je običajna debelina bakra izdelanih tiskanin ?
RUros
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 40 krat
Prejel zahvalo: 32 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 9

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a VolkD » 20 Nov 2015, 08:58

RUros je napisal/-a:Več kot dovolj. Zanima me še, kakšna je običajna debelina bakra izdelanih tiskanin ?
Standardno je 35um.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 18525
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 3280 krat
Prejel zahvalo: 2654 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a RUros » 17 Dec 2015, 13:14

Mislim da sem že nekje videl, ampak ne najdem. Želel bi izdelati metalizirane izreze, ki so podolgovati in ozki (dimenzija cca.: 7x1mm). Sedaj sem v Altiumu to naredil kot pad (multilayer). Ali je to v redu za izdelavo, oz. kje so tu omejitve ? Verjetno mora biti izrez širši ali enak 1mm, kot je najmanjši rezkar ?
RUros
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 40 krat
Prejel zahvalo: 32 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 9

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a gumby » 17 Dec 2015, 13:51

Metalizirani izrezi naj bi bili na .gml gerberju... kaj to pomeni v altiumu nimam pojma. V takih primerih večinoma dobivam gerberje v obliki "xxx.RoundHoles.TXT" in "xxx.SlotHoles.TXT".
Imaš pa načeloma dve možnosti:
- narišeš kvadrat dimenzij 7x1mm s črto debeline 0
- narišeš črto debelo 1mm in dolgo 7mm
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a RUros » 17 Dec 2015, 15:26

Malo sem se nerodno izrazil, v bistvu rabim pad, ki bo takšne oblike. Je to potem metaliziran izrez oz. kako naj sestavim skupaj da bo pravilno ? Če bom v .gml gerber narisal samo izrez potem ne bom imel še stop maske in pada na Top in Bot gerberju.
RUros
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 40 krat
Prejel zahvalo: 32 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 9

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a gumby » 17 Dec 2015, 16:54

Okoli izreza mora biti baker, da bo izrez metaliziran - torej boš rabil pad ustrezne oblike. Če hočeš še kaj cinati čez pad pa dodaj še stop masko (drugače boš imel metalizirano lukjo, zalito s stop masko - to je uporabno recimo za vie).
V principu je tole enako navadnemu padu, le da je namesto navadne okrogle luknje tule izrez (torej črta ali kvadrat na .gml in nič na .txt).
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a RUros » 17 Dec 2015, 21:53

V Altiumu izgleda da tega gerberja ni oz. ga ne znam generirati. Mogoče kdo ve, če obstaja kak drug način?
RUros
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 40 krat
Prejel zahvalo: 32 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 9

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a jvolk » 19 Dec 2015, 11:34

Lahko narediš pad take oblike z izrezom. V primeru je izrez 1x8 mm in gre lepo skozi.
Priponke
slot-holes.png
Uporabniški avatar
jvolk
 
Prispevkov: 135
Pridružen: 12 Jan 2015, 13:17
Kraj: Divača
Zahvalil se je: 2 krat
Prejel zahvalo: 94 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 29

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a RUros » 19 Dec 2015, 17:48

Ne morem videti datoteke, ker je v tem delu foruma. Lahko pripneš kam drugam ?
RUros
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 40 krat
Prejel zahvalo: 32 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 9

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a marcc » 05 Nov 2016, 22:09

Zanimajo me mere, ki jih podamo poleg gerberjev. Ali morajo biti čisto točne ali je lahko 1mm +/- npr. za evidenco?

Hvala, lp
marcc
 
Prispevkov: 386
Pridružen: 31 Avg 2015, 19:44
Zahvalil se je: 99 krat
Prejel zahvalo: 42 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a gumby » 06 Nov 2016, 09:23

Te mere so bolj informativne. Upošteva se itak samo to, kar je v .gko (pa še to se zaokroži na 1mm).
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a marcc » 06 Nov 2016, 15:19

Se mi je zdelo, ok.
marcc
 
Prispevkov: 386
Pridružen: 31 Avg 2015, 19:44
Zahvalil se je: 99 krat
Prejel zahvalo: 42 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a marcc » 10 Nov 2016, 12:35

Zanima me sledeče. Ali Lingva montažni tisk (overlay) naredi na sito tisk ali na brizgalni printer? Ali so črte in napisi lepi, imajo prave kote ali je nabrizgano?
marcc
 
Prispevkov: 386
Pridružen: 31 Avg 2015, 19:44
Zahvalil se je: 99 krat
Prejel zahvalo: 42 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a VolkD » 10 Nov 2016, 14:12

marcc je napisal/-a:Zanima me sledeče. Ali Lingva montažni tisk (overlay) naredi na sito tisk ali na brizgalni printer? Ali so črte in napisi lepi, imajo prave kote ali je nabrizgano?
Lingva je v zadnjem letu dobila povsem nov stroj za ta tisk. Tisk je včasih bil najslabši del njigove proizvodnje. Zdaj pa je, moram reči povsem soliden. Princip prav gotovo ni sitotisk, ne vem pa točno na kakšnem principu deluje.
Bi pa prosil nekoga iz zadnje skupine (lingva66), če lahko naredi kakšno fotografijo ploščice in jo doda v to temo.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 18525
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 3280 krat
Prejel zahvalo: 2654 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a marcc » 10 Nov 2016, 14:18

Najlepša hvala za info. Bi lepo prosil za sliko.
marcc
 
Prispevkov: 386
Pridružen: 31 Avg 2015, 19:44
Zahvalil se je: 99 krat
Prejel zahvalo: 42 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a klementegel » 10 Nov 2016, 14:32

Ni gmotne količine tiska, je pa primer 0.2mm debeline tiska.

L.P.!
Priponke
2016-11-10 13.28.48.jpg
--

Klemen Tegel
dipl. ing. el.
klementegel
 
Prispevkov: 32
Pridružen: 26 Feb 2015, 20:04
Zahvalil se je: 16 krat
Prejel zahvalo: 2 krat
Uporabnika povabil: s55ei
Število neizkoriščenih povabil: 0

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a gumby » 10 Nov 2016, 17:36

Takole pa izgleda pod mikroskopom, širina naj bi bila 5mil in 15mil (0,127 in 0,381mm):
Priponke
5mil.jpg
15mil.jpg
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a marcc » 20 Nov 2016, 12:29

Pozdravljeni.

Hočem narediti ploščico, ki ima odrezane luknje kot moduli (bluetooth). Torej, naredil bom luknje in keep-out layer narisal čet sredine lukenj, bo tako vredu?
Zanima me tudi črta od keep-out layer, ali pride zrezkano do same črte ali se rezka po sami črti?

Da boste vedeli kaj mislim je tukaj slika:

Screensqdwhot_9.jpg
marcc
 
Prispevkov: 386
Pridružen: 31 Avg 2015, 19:44
Zahvalil se je: 99 krat
Prejel zahvalo: 42 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a gumby » 20 Nov 2016, 12:55

marcc je napisal/-a:Torej, naredil bom luknje in keep-out layer narisal čet sredine lukenj, bo tako vredu?

Bo.
marcc je napisal/-a:Zanima me tudi črta od keep-out layer, ali pride zrezkano do same črte ali se rezka po sami črti?

Rezka se do sredine črte, torej je sama širina črte nepomembna (lahko je 0).
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a RUros » 27 Dec 2016, 23:18

Imamo kontroler v LQFP-48 ohišju. Footprint ne morem toliko prilagoditi, da bi ustrezal DRC pravilom za izdelavo v Lingvi in, da bi bilo še možno ročno lotati zadevo.
Težava je, ker je nemogoče zagotoviti Minimum solder mask (>0.254mm), saj je že sam pitch med padi 0.5mm. Pri večjih sem pomanjšal pade, da se zadostil DRC-ju. Tu pa nevem kaj narediti. Kako imate ostali rešeno ?
RUros
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 40 krat
Prejel zahvalo: 32 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 9

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a VolkD » 27 Dec 2016, 23:57

RUros je napisal/-a: Kako imate ostali rešeno ?
Nimamo. Pravila so pač zato, da se kršijo :)
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 18525
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 3280 krat
Prejel zahvalo: 2654 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a gumby » 27 Dec 2016, 23:59

RUros je napisal/-a:Minimum solder mask (>0.254mm)

Kje si tole našel?

Pad lahko daš recimo 10mil, stop maska pa da zraven še 8mil, kar je še vedno manj od 0,5mm ali 19,7mil. Pad širine 0,28mm še tudi gre skoz...
Nekaj imaš narobe nastavljeno?
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a RUros » 28 Dec 2016, 07:14

Ah ja narobe sem zapisal... Mišljena je bila "Minimum Solder Mask Silver". Ostalo pa imam že nastavljeno kot si opisal: pad širine 10mil, maska 8 mils (4 mils na vsako stran). Če je tako, potem je lahko Minimum Solder Mask Silver le 2 mils in ne 10 kot imamo v pravilih za Lingvo.
RUros
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 40 krat
Prejel zahvalo: 32 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 9

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a borisz » 28 Dec 2016, 07:36

Daš 0. Proizvajalec tiskanega vezja pač tam sliverja ne bo naredil.
It's never too late to have a happy childhood.
Uporabniški avatar
borisz
 
Prispevkov: 2076
Pridružen: 18 Jan 2015, 13:05
Zahvalil se je: 446 krat
Prejel zahvalo: 494 krat
Uporabnika povabil: Marholt
Število neizkoriščenih povabil: 93

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a gumby » 28 Dec 2016, 08:19

Aja, tole si mislil za minimalen razmak med stop maskami? To cifro dat na 2mil nima smisla, saj bo tako tanka "črta" stop laka itak odstopila pri spajkanju...
Te DRC napake enostavno ignoriraj pri 0,5mm rastru, drugod pa zna prav priti.

Eagle ima opcijo za ročno potrjevanje DRC napak, da so kao OK. Obstaja kaj takega v Altiumu?
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a borisz » 28 Dec 2016, 08:32

V Altiumu imaš pravila (Rules), kjer lahko določiš posebno pravilo za določen footprint.
It's never too late to have a happy childhood.
Uporabniški avatar
borisz
 
Prispevkov: 2076
Pridružen: 18 Jan 2015, 13:05
Zahvalil se je: 446 krat
Prejel zahvalo: 494 krat
Uporabnika povabil: Marholt
Število neizkoriščenih povabil: 93

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a luftek » 17 Feb 2017, 00:25

@gumby
sem nov član društva in imam namen pri Lingvi naročiti prvo tiskanino
Je mogoče tudi sam delno panelizirat pcbje z upoštevanjem minimalne debeline končnega rezkarja - 2mm?
Tj. nastavim razmake min. 3mm na https://github.com/ThisIsNotRocketScience/GerberTools
Na sliki nedavni primer, ki sem ga sicer dal delat v CN
hvala
Priponke
pcbs_20160410-768x531[1].jpg
panel 10x10cm
luftek
 
Prispevkov: 64
Pridružen: 22 Avg 2015, 15:31
Kraj: Velenje / Sl.Konjice
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 5 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 1

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a VolkD » 17 Feb 2017, 00:48

luftek je napisal/-a:Je mogoče tudi sam delno panelizirat pcbje z upoštevanjem minimalne debeline končnega rezkarja - 2mm?
Ni pametno - pravila so, da je 5mm med ploščicami.
Razen tega se lahko zgodi, da se v celem panelu lepše najde prostor za tvojo ploščico, če je posamezno. Skratka, z več kombinacijami je izkoristek panela boljši.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 18525
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 3280 krat
Prejel zahvalo: 2654 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a luftek » 17 Feb 2017, 01:01

Lahko pa predlagam uporabo tega orodja za paneliziranje. Sicer je namenjeno izdelavi povezanih panelov "in break tabov".
Ima solidno funkcijo avtomatskega razvrščanja. Verjetno pa ste skozi leta že dovršili/avtomatizirali postopek razvrstitve
luftek
 
Prispevkov: 64
Pridružen: 22 Avg 2015, 15:31
Kraj: Velenje / Sl.Konjice
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 5 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 1

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 17 Feb 2017, 02:14

Prej in točno tako, kot boš želel dobiš povsod drugje. Lingva pa "take it or leave it".
s54mtb
 
Prispevkov: 6044
Pridružen: 15 Jan 2015, 01:10
Zahvalil se je: 823 krat
Prejel zahvalo: 1869 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 20

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a gumby » 17 Feb 2017, 20:52

Sem probal tale program z gerberji iz panela 69. Na panel mu je uspelo spraviti 4 vezja manj... Tudi skupni gerberji so malo čudni, saj generira za 8MB datotek, pri camtasticu pa dobim 3,8MB.
Je pa res, da je s par kliki panel narejen. :mrgreen:
my brain hurts
Uporabniški avatar
gumby
 
Prispevkov: 1737
Pridružen: 14 Jan 2015, 19:49
Kraj: Lendava
Zahvalil se je: 79 krat
Prejel zahvalo: 376 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 47

Re: Načrtovanje tiskanih vezij za izdelavo - vprašanja

OdgovorNapisal/-a luftek » 17 Feb 2017, 22:31

Ce imas kaksen predlog za izboljsavo: Mojster, ki pise ta program aktivno razvija zadevo in je precej odziven.
luftek
 
Prispevkov: 64
Pridružen: 22 Avg 2015, 15:31
Kraj: Velenje / Sl.Konjice
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 5 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 1

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Izdelava tiskanin za člane Društva elektronikov Slovenije

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost