Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

Avtomobili, motorji, pa še kaj drugega, ki se giblje, bi bilo povsem nebogljeno brez vsaj elektronike. Tu torej spadajo ideje, popravila in predstavitve s tega področja

Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 04 Maj 2017, 08:05

Radio Krka je napisal/-a: Lastniki mopedov, ki ne presežejo hitrosti 25 kilometrov na uro, bodo jeklene konjičke morali pustiti parkirane v garaži, če jih še niso registrirali in zavarovali. Doslej je to storila le dobra desetina voznikov mopedov.
Za tehnični pregled, registracijo in zavarovanje morajo sicer lastniki odšteti okoli sto evrov.

Od danes je namreč treba kolesa s pomožnim motorjem, ki lahko peljejo največ 25 kilometrov na uro, registrirati, zavarovati in zanje - če so starejša od štirih let - opraviti tehnični pregled. Obveznost registracije je uvedla novela zakona o motornih vozilih, ki jo je državni zbor sprejel septembra lani, v njej pa določil, da morajo biti mopedi registrirani od 1. maja letos.

Registracija mopedov na upravnih enotah in pooblaščenih organizacijah poteka že od 6. aprila, do 24. aprila pa jih je bilo po podatkih ministrstva za infrastrukturo registriranih 2628. Po slovenskih cestah se sicer po ocenah prevaža več kot 20.000 takšnih vozil, kar pomeni, da jih velika večina še ni registriranih.

Postopki registracije po zagotovilih ministrstva za infrastrukturo zdaj tečejo tekoče in brez zapletov. Sprva je namreč do zapletov prihajalo pri dokazovanju lastništva, saj so morali lastniki tistih mopedov, ki niso bili stari več kot 18 let, lastništvo dokazovati z dokumenti, kot je račun ali kupoprodajna pogodba.

Za starejše mopede pa je treba lastništvo dokazati v posebnem ugotovitvenem postopku. Lastniki v tem postopku podajo izjavo o tem, kako je moped prišel v njihovo last, rabijo pa še dve priči, ki potrdita lastništvo. Izjavo lahko podkrepijo z morebitnimi listinami, kot je garancijska knjižica, dobrodošle pa so tudi fotografije.

Zaradi težav, ki so se pokazale pri postopkih registracije, zlasti pri ugotavljanju lastništva, pa so na infrastrukturnem ministrstvu dovolili, da se poseben ugotovitveni postopek lahko uporablja tudi za mopede, ki niso stari več kot 18 let. Tako je tudi takšne mopede mogoče registrirati brez dokumentov o lastništvu.

Lastnikom mopedov sicer registracija in zavarovanje prinašata dodatne stroške. Za tehnični pregled morajo odšteti 17 evrov, za postopek registracije (vključno z registrsko tablico) pa 28 evrov. Zavarovanje glede na informativni izračun, brez bonusov in popustov, lastnike stane še 56 evrov.

Razlog za sprejem omenjene novosti je bil po navedbah predlagateljev in vlade v zagotavljanju večje prometne varnosti za najranljivejše udeležence v prometu. Veliko teh vozil je bilo namreč "predelanih", tako da so dosegala bistveno višje hitrosti, tega pa se ni dalo nadzirati.

Zakon je ob postopku sprejemanja naletel na precej kritik, med drugim tudi opozicijskih strank. V SDS so tako pred kratkim v parlamentarno proceduro vložili novelo zakona o motornih vozilih, s katero predlagajo ukinitev obveznosti registracije mopedov.

Hkrati z novelo zakona o motornih vozilih je državni zbor septembra lani sprejel tudi novelo zakona o pravilih cestnega prometa, ki voznikom mopedov zapoveduje nošenje čelade. Ta je sedaj obvezna tudi za vse mladoletne kolesarje.


Kako je s predelavo bicikla na električni pogon? Primer: jaz si predelam bicikel, ki gre na elektriko npr. dvakrat tako hitro, kot lahko vozim na lastni pogon (cca. 60 km/h) in me ustavi policaj. A moram tako vozilce imeti registrirano? Saj na ven se ne bo ravno videlo, da je na električni pogon...
s54mtb
 
Prispevkov: 8166
Pridružen: 15 Jan 2015, 01:10
Zahvalil se je: 1064 krat
Prejel zahvalo: 2604 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 62

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a mucek » 04 Maj 2017, 10:36

Vsekakor, sploh glede na omenjeno hitrost ... No, ali pa, da je dovolj hiter, da uides ;) Opcija pa je (ce prav vem) pedalec sistem, ki naj ne bi potreboval registracije, moras pa zraven gonit (pa cetudi v prazno ;) ).
... lahko pa se tudi motim ...
Uporabniški avatar
mucek
 
Prispevkov: 1420
Pridružen: 18 Jan 2015, 21:20
Kraj: Ljubljana
Zahvalil se je: 50 krat
Prejel zahvalo: 393 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 72

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 04 Maj 2017, 11:10

Opcija pa je (ce prav vem) pedalec sistem, ki naj ne bi potreboval registracije, moras pa zraven gonit (pa cetudi v prazno ;) )

Samo ne 60 na uro :_CR
koliko mi je znano električnega kolesa s pomožnim motorjem ni potrebno registrirati. Seveda je hitrost omejena na 25, pa kot pravi mucek, mora biti POMOŽNI motor, ne pogon izključno nanj. Nad to hitrostjo je bilo že pred novim zakonom to treba registrirati.

Smo pa pri zanimivem dejstvu: moped (ali električni ali bencinski) nad 25 na uro je po novem obvezno treba registrirati. S kolesom (navadnim) pa greš lahko 50-60 ali še več, pa ne kršiš nobenega zakona, pa tudi registrirano ni (še...)
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 2750
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 223 krat
Prejel zahvalo: 271 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 58

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 04 Maj 2017, 11:47

Protoncek je napisal/-a:
Opcija pa je (ce prav vem) pedalec sistem, ki naj ne bi potreboval registracije, moras pa zraven gonit (pa cetudi v prazno ;) )

Samo ne 60 na uro :_CR
koliko mi je znano električnega kolesa s pomožnim motorjem ni potrebno registrirati. Seveda je hitrost omejena na 25, pa kot pravi mucek, mora biti POMOŽNI motor, ne pogon izključno nanj. Nad to hitrostjo je bilo že pred novim zakonom to treba registrirati.

Smo pa pri zanimivem dejstvu: moped (ali električni ali bencinski) nad 25 na uro je po novem obvezno treba registrirati. S kolesom (navadnim) pa greš lahko 50-60 ali še več, pa ne kršiš nobenega zakona, pa tudi registrirano ni (še...)


Ja saj ravno to. Imaš pač "malo bolj" močne noge. Pa če se nikjer ne vidi, da je stvar električna... kaj ti pa morejo?
s54mtb
 
Prispevkov: 8166
Pridružen: 15 Jan 2015, 01:10
Zahvalil se je: 1064 krat
Prejel zahvalo: 2604 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 62

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Proteus » 04 Maj 2017, 11:48

Tale registracija je samo še eden izmed zakonov, ki so posledica t.i. birokratskega fašizma.
Osnovna agenda birokratskega fašizma je čim večji nadzor posameznika in to v prav vseh porah njihovega življenja.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2417
Pridružen: 18 Jan 2015, 01:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 235 krat
Prejel zahvalo: 459 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 80

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 04 Maj 2017, 13:01

Ti kar bodi v svojem svetu. Sem doživel: jaz sem šel s mojo kawo dobrih 50 (mesto!), on pa zuuuummm... mimo mene kot sneta sekira s skuterjem, na katerem je bila rumena tablica "25" na zadnjem blatniku. Da se on zaleti v nekoga samo sp*zdi in ni variante, da ga najdeš, ker nima tablice. Škodo pa plača... kdo? mama Manka?

EDIT: pozabil sem omeniti tisto, kar je skoraj logično: bil je seveda brez čelade... :_banghead
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 2750
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 223 krat
Prejel zahvalo: 271 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 58

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Proteus » 04 Maj 2017, 13:41

Protoncek je napisal/-a:Da se on zaleti v nekoga samo sp*zdi in ni variante, da ga najdeš, ker nima tablice. Škodo pa plača... kdo? mama Manka?

Posameznik lahko vedno naredi škodo in to nevezano na to ali ima moped ali ne.

Najbolje torej je, da vsem vstavimo podkožni GPS+GSM, ki bo centralno registriral, kje se posameznik nahaja. Tako bomo takoj vedeli, kdo je bil na mestu dogodka in kdo je odgovoren za škodo.

Super ne?

Tehnologija to že omogoča, samo še en birokrat v EU mora dobiti to idejo. In tako kot se stvari odvijajo se zna zgoditi, da bomo to celo doživeli.

Mimogrede (če smo že pri škodi), nekdo lahko ukrade tvojo kawo, naredi pizdarijo in pobegne. Potem pa dokazuj, da nisi bil ti.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2417
Pridružen: 18 Jan 2015, 01:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 235 krat
Prejel zahvalo: 459 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 80

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 04 Maj 2017, 13:56

Rečeš, da je bil neznanec temnejše polti iz okolice Novega mesta:
http://www.radiokrka.com/poglej_clanek. ... nka=204771
s54mtb
 
Prispevkov: 8166
Pridružen: 15 Jan 2015, 01:10
Zahvalil se je: 1064 krat
Prejel zahvalo: 2604 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 62

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a IgorK » 04 Maj 2017, 13:58

Ne gre se za to, kaj lahko kdo naredi, gre se za nezgodno zavarovanje. Načeloma nekdo lahko vzame tudi neregistriran avto in naredi štalo, ali pa veliko macolo in začne razbijat po avtih.
Prevozna sredstva, ki lahko povzročijo večjo škodo ali celo smrt udeležencev je pravilno, da so registrirana in imajo plačano zavarovanje.

Ne gre se za to, da namerno povzročaš škodo, gre za to, da se ti v nekem spletu okoliščin lahko zgodi, da povzročiš nesrečo in škodo iz te nesreče krije tvoja polica.
In tudi za kolesarje bi to bilo pametno uvest, ker nekateri res ne poznajo osnovnih prometnih pravil.

Če se vam pa to zdi preveč birokratsko pa lahko ukinemo tudi obvezno avtomobilsko zavarovanje pa bo še manj birokracije.
IgorK
 
Prispevkov: 464
Pridružen: 20 Feb 2015, 00:08
Kraj: Rače
Zahvalil se je: 3 krat
Prejel zahvalo: 83 krat
Uporabnika povabil: s56rir
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Proteus » 04 Maj 2017, 15:08

IgorK je napisal/-a:Če se vam pa to zdi preveč birokratsko pa lahko ukinemo tudi obvezno avtomobilsko zavarovanje pa bo še manj birokracije.

Tukaj primerjaš neprimerljivo.
Dajmo malce razgibati sive celice in primerjati število incidentov in nastalo škodo pri obeh kategorijah vozil.

Ko se odločiš, da boš VSEM lastnikom teh prdalic pobiral po 100€ letno moraš imeti za to nek zelo dobro utemeljen razlog.

Če gre nekomu na živce sosedov mulc, to še ni dovolj velik razlog, da bi kaznoval na tisoče ostalih.

Najprej bi rad videl statistiko, koliko je sploh nesreč s temi prdalicami in kakšna je kumulativna letna škoda, ki jo naredijo.

Sem 100% prepričan, da je znesek, ki ga bo na ta način država in zavarovalnice oplenila lastnikom bistveno večji, kot pa potencialna škoda, ki jo povzročajo.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2417
Pridružen: 18 Jan 2015, 01:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 235 krat
Prejel zahvalo: 459 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 80

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a SimonS » 04 Maj 2017, 15:19

Prodam Ponyexpress iz vzroka, ker sem imel (kot večina, razen nekaj mularije) to vozilo za skočiti po kruh, na njivo, k vodi,...
Namesto 100€ za registracijo in zavarovanje bom hodil raje z avtom.

Hvala država!
SimonS
 
Prispevkov: 1592
Pridružen: 19 Jan 2015, 20:08
Kraj: Kobarid
Zahvalil se je: 215 krat
Prejel zahvalo: 264 krat
Uporabnika povabil: mucek
Število neizkoriščenih povabil: 28

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Proteus » 04 Maj 2017, 15:43

SimonS je napisal/-a:Hvala država!

Tale država ima svoje ime in priimek:
https://www.rtvslo.si/slovenija/kolesa-s-pomoznim-motorjem-bo-odslej-treba-registrirati/403399
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2417
Pridružen: 18 Jan 2015, 01:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 235 krat
Prejel zahvalo: 459 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 80

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a IgorK » 04 Maj 2017, 15:44

Primerjam primerljivo. Tudi avtomobilska škoda je precej manjša kot pokasirajo zavarovalnice za zavarovanje.

Sicer pa bo letno zavarovanje in registracija pod 50€, kolikor sem pogledal.
IgorK
 
Prispevkov: 464
Pridružen: 20 Feb 2015, 00:08
Kraj: Rače
Zahvalil se je: 3 krat
Prejel zahvalo: 83 krat
Uporabnika povabil: s56rir
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Proteus » 04 Maj 2017, 15:54

IgorK je napisal/-a:Tudi avtomobilska škoda je precej manjša kot pokasirajo zavarovalnice za zavarovanje.

Samo škoda , ki jo lahko z avtom povzroči posameznik je povsem neprimerljiva.

IgorK je napisal/-a:Sicer pa bo letno zavarovanje in registracija pod 50€, kolikor sem pogledal.

Seveda, če je tvoja ura vredna 0€.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2417
Pridružen: 18 Jan 2015, 01:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 235 krat
Prejel zahvalo: 459 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 80

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a BojanR » 04 Maj 2017, 16:50

Tule lahko do nezavesti komentiramo, kaj je prav in kaj narobe.
Moje skromno mnenje je, da je uredba o poniexpresih bebava, iz razlogov, ki ste jih že povzeli - naj povečajo učinkovitost in ujamejo tistega ki krši pravila, ne pa kar nekaj povprek.
Dejstvo je, da je država zbirokratizirana in ne dela v dobrobit večine državljanov - tu bi bilo potrebno uvesti kodeks, da se dela v smeri olajšanja življenja, ne pa komplikacij na vsakem koraku.
Pišem pa zato, ker sem včeraj podaljšal registracijo za skuter (do 50km/h).
Za vse skupaj sem plačal slabih 36 eur, od tega je polovico tehnični pregled.
Birokratski postopek = 8,95 eur
Zavarovanje = 9,21 eur (in ne nekaj deset eur, kot pišejo novinarji)
Bode dejstvo, da je država lačna bolj kot zavarovalnica (in vsi vemo da zavarovalnica dobro služi), saj ima slednja svojo birokracijo že v tej ceni.

Pardon, ker je OT glede na naslov teme.
BojanR
 
Prispevkov: 59
Pridružen: 19 Jan 2015, 19:56
Kraj: Vnanje Gorice
Zahvalil se je: 6 krat
Prejel zahvalo: 12 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 4

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 04 Maj 2017, 17:01

Proteus je napisal/-a:Samo škoda , ki jo lahko z avtom povzroči posameznik je povsem neprimerljiva...

Škoda, ki jo naredi mulc z neregistriranim mopedom, ko naleti v bmw ali mércedez je povsem primerljiva. In ko fotr ne more plačati škode, ja, to pa je neprimerljivo. Se javiš, da boš v takem primeru ti dal denar? Namreč, poznam tak primer. Človek je plačeval v obrokih nekaj let, ko mu je mulc naredil škodo na avtu.
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 2750
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 223 krat
Prejel zahvalo: 271 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 58

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Proteus » 04 Maj 2017, 17:34

Protoncek je napisal/-a:Škoda, ki jo naredi mulc z neregistriranim mopedom, ko naleti v bmw ali mércedez je povsem primerljiva.

Pa dajte no nehat s to škodo na plehu, ki ni omembe vredna. Toliko škode letno pridelaš na parkiriščih od udarcev z vrati in raznimi vandalskimi praskami. Ena udrtina več ali manj na plehu, prava figa, dokler se nobenemu nič ne zgodi.

Hujše je že, če se n.pr. nek mulc vate zabije na smučišču. To se je zgodilo mojemu znancu, ki ima po treh letih še vedno probleme s hojo.

A bomo sedaj vsakemu smučarju nabili tablico na rit?
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2417
Pridružen: 18 Jan 2015, 01:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 235 krat
Prejel zahvalo: 459 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 80

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 04 Maj 2017, 18:22

Ja, na parkirišču pa res narediš ogromno škode, predvsem ker se tam vate nenehno zaletavajo nakupovalni vozički z 80-90 na uro :_banghead
Kot kaže imaš srečo in še nisi doživel naleta pri taki hitrosti...
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 2750
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 223 krat
Prejel zahvalo: 271 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 58

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a IgorK » 04 Maj 2017, 18:51

Samo škoda , ki jo lahko z avtom povzroči posameznik je povsem neprimerljiva.


Se strinjam, zato pa je registracija za moped 36€, za avto pa se začne pri 400€, za tovornjake pa ne vem, zagotovo pa precej več.
IgorK
 
Prispevkov: 464
Pridružen: 20 Feb 2015, 00:08
Kraj: Rače
Zahvalil se je: 3 krat
Prejel zahvalo: 83 krat
Uporabnika povabil: s56rir
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a cero » 04 Maj 2017, 22:46

Če organi odredijo izredni tehnični pregled, se običajno gleda če je stvar homologirana.
Mogoče ve, kdo kako je s tem pri elektrifikaciji kolesa?
Zakon predpisuje homologacijo vseh motornih vozil.
Morajo biti kolesa z pomočnim motornjem oziroma tista elektronavlaka tudi homologirana?
cero
 
Prispevkov: 1537
Pridružen: 18 Jan 2015, 22:39
Kraj: Vipava
Zahvalil se je: 134 krat
Prejel zahvalo: 312 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 33

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Carko » 04 Maj 2017, 23:39

Po moje je bila napaka, da so sploh dovolili uporabo teh 25 km/h motorčkov. Tehnično nimam nič proti njim in so prav simpatične zadevice, ampak kako se uporabljajo, je pa groza. Dnevno vidim mlečnozobe mulce s takimi vozili, ki sploh ne poznajo prometnih predpisov, vozijo se pa vse povprek med pločniki, cesto, čez prehode za pešce, okrog semaforjev ... Je bilo že tudi nekaj hudih prometnih nesreč zaradi tega, nekaj celo s smrtnim izidom.

Lovljenje takih prekrškarjev ni enostavno (nimajo tablic, lovljenje je nevarno), za kakšen sistematičen nadzor pa že vidim senzacionalistične naslove v časopisih in na forumih, kako policija preganja uboge otroke namesto tajkunov.
Carko
 
Prispevkov: 1651
Pridružen: 10 Jan 2015, 01:46
Zahvalil se je: 100 krat
Prejel zahvalo: 349 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 95

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Proteus » 05 Maj 2017, 12:27

Tole je res še en dosežek države, baje je do sedaj registriranih le cca 10% teh prdalic. In rok za registracijo je že potekel :_bow

Registrirali pa so jih predvsem tisti, ki že itak niso problematični.

Mlečnozobi mulci pa bodo sedaj izpadli še večji frajerji, ko se bodo brez registracije zaletavali v Protonckove MB in BMW in divjali vse povprek med pločniki, cesto, čez prehode za pešce in okrog semaforjev.

In na osnovi zakona, ki ga je skoraj nemogoče nadzirati, se bodo zelo mladi naučili, da država nima avtoritete in da so zakoni zato, da jih kršiš.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2417
Pridružen: 18 Jan 2015, 01:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 235 krat
Prejel zahvalo: 459 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 80

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a VolkD » 05 Maj 2017, 13:27

Proteus je napisal/-a:In na osnovi zakona, ki ga je skoraj nemogoče nadzirati, se bodo zelo mladi naučili, da država nima avtoritete in da so zakoni zato, da jih kršiš.

To vedo tudi sedaj. Ne samo mladi.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 28209
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 5245 krat
Prejel zahvalo: 3648 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Električni bicikel - predelava v samogradnji in zakoni

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 05 Maj 2017, 14:48

Proteus je napisal/-a:... v Protonckove MB in BMW ...

A,ne! To pa ne. Kvečjemu v Protončkove renoje... :_rolling tisti bmw je bil od znanca (sreči!)
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 2750
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 223 krat
Prejel zahvalo: 271 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 58


Vrni se na Elektronika v vozilih

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost