s5tech.net • Poglej temo - BMW Parrot+Connects2 CAN problem

BMW Parrot+Connects2 CAN problem

Avtomobili, motorji, pa še kaj drugega, ki se giblje, bi bilo povsem nebogljeno brez vsaj elektronike. Tu torej spadajo ideje, popravila in predstavitve s tega področja

BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a johnny21 » 31 Okt 2016, 13:08

Pozdrav,

torej, da ne bom še enkrat pisal vse, bom kar kopiral moj post iz BMW foruma, kjer prav tako povprašujem za to težavo. Morda tukaj skupaj kaj naumimo, jaz sem malo "prekratek" že postal za nadaljna raziskovanja.
Torej:
Imamo BMW 1 E87, l.2011 in sem se odločil vgraditi prostoročno telefonijo, z funkcionalnimi original tipkami na volanu. Nič kaj dolgo brskanja po netu, je obrodilo rešitev Parrot CK3000 Evo v kombinaciji z vmesnikom proizvajalca Connects2 model CTPPAR009.

Parrota dobim na bolhi, CTPPAR009 pa naročim z ebaya. Prispe, zmontiram, deluje - dokler nisem vžgal avtomobila, sledi šok enak temu:
https://www.youtube.com/watch?v=L_nXOdEo-lc

Če odklopim CAN žici na vmesniku vse deluje okay, samo potem jasno prostoročna telefonija ne dela - torej vmesnik moti komunikacijo CAN (po kateri se menda tudi zbuja).

Odprem ticket na uradni strani za support, pošljem CTPPAR009 nazaj prodajalcu in le ta ga pošlje k proizvajalcu. Dobim odgovor, da je z vmesnikom vse v redu, samo testirati na identičnem BMW ga pa ne morejo. Ne izključujejo možnosti, da je napaka na BMWju in naj poskusim z ekvivalentom CTPPAR006.

Naročim CTPPAR006. Prispe (uff, ta je mnogo večji in težko ga bo montirati v armaturko), zmontiram "provizoriš" in sprobam. Deluje. Vžgem avto deluje. Naredim klic, deluje. Hočem prekiniti klic NE deluje. Hočem zvišati ali znižati glasnost pogovora NE deluje. Zmontiram nazaj avtoradio, sprobam tipke (glasnost), deluje normalno. Preverim spoje med konektorji- vse okay. Priklopim vse še enkrat - tipke ne delujejo. Vržem vse skupaj ven avtoradio nazaj in to je to.

Seveda spet pošljem CTPPAR006 nazaj prodajalcu, ki trdi, da ga je stestiral in da mu deluje normalno. Zopet kontaktiram support (pod drugim imenom) in predlagajo da sprobam ekvivalent CTPPAR009 :napaka . Sedaj sem se dogovoril, da mi res pošljejo še en CTPPAR009.

DANDANAŠNJI:
Danes sem prejel in priklopil še drugi (prvič 009, drugič 006) prejeti interface CTPPAR009. In seveda kar v ne-pričakovanju oz. z minimalnim upanjem da bo delovalo. No to se je tudi izkazalo, takoj ko sem priklopil vmesnik (brez kontakta ali ključa v reži) se je na števcu že pojavil simbol za servis:
Slika

Nisem sploh več nadaljeval. Odklopil vse skupaj in nazaj samo priklopil radio, vžgal avto, sprobal ali je vse okay, kar tudi je. In to je to.
Se pravi je nekaj drugače v mojem avtu, če trdijo, da vmesnik deluje normalno z temi avtomobili. Ampak kaj? Težav ni bilo nikoli nobenih?!

Po nekaj prebranih temah, vidim, da ste nekateri tukaj strokovnjaki na CAN-BUSu. Lahko kakšno mnenje, predlog, karkoli? Interface imam še vedno doma (CTPPAR009), lahko ga odprem in slikam, če kaj pomaga.

Hvala že vnaprej!
johnny21
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 14 Okt 2015, 08:42
Zahvalil se je: 4 krat
Prejel zahvalo: 4 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 0

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a matjazkariz » 31 Okt 2016, 15:12

Da bi se signalne lučke prižigale, ker naj bi ta vmesnik "motil" CAN mrežo, je napačna interpretacija problema. Če bi bilo to sploh mogoče, bi še kaj drugega motilo in ne samo lučk. Če utrpajo, je to zato, ker so prejele tak signal.
Glede na pripet link iz YT očitno nisi sam in dvomim, da gre za kakšno "nenamerno" napako na tvojem avtu. Po vsej verjetnosti BMW ne vidi rad takšnih predelav, ker ne gre za originalne dele, oziroma pri BMWju kupljene dele in so zato po pojavu tega produkta na tržišču v naslednja modelna leta namerno dodali to ekstra funkcionalnost in s tem dali kupcu vedeti, da sam nima kaj šarit po avtu. Proizvajalec tega CTPPAR00x pa očitno ne sledi nadgradnjam (beri nagajanju) BMWja in se dela neumen, da nič ne ve, seveda na tvoj račun.
matjazkariz
 
Prispevkov: 299
Pridružen: 21 Feb 2015, 11:24
Zahvalil se je: 24 krat
Prejel zahvalo: 46 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 4

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a johnny21 » 31 Okt 2016, 15:22

V redu, hvala za razmišljanje še iz druge plati. Se nekako strinjam, vendar pa se mi pojavlja naslednje vprašanje: zakaj potem proizvajalec vmesnika prodaja izdelek, ki naj bi podpiral tudi novejše oz. čisto nove generacije avtomobilov?
johnny21
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 14 Okt 2015, 08:42
Zahvalil se je: 4 krat
Prejel zahvalo: 4 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 0

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a matjazkariz » 31 Okt 2016, 15:35

Verjetno BMW nima enakega komunikacijskega protokola niti med različnimi modeli vozil istega letnika. Torej, če je proizvajalec tega gadgeta preizkusil svojo napravico na x modelu y letnika, ni nujno da bo to delovalo za vse x modele ali vse y letnike. Saj so ti povedali, da tvojega avtomobila nimajo na zalogi, da bi preizkusili. Torej če niso preizkusili, preizkušaš ti za njih.
matjazkariz
 
Prispevkov: 299
Pridružen: 21 Feb 2015, 11:24
Zahvalil se je: 24 krat
Prejel zahvalo: 46 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 4

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a S53MB » 01 Nov 2016, 02:39

BMW ima enaka protokole po serijah oz. obdobjih vozil. Serije s SGM-SIM/KBM moduli imajo drugačno sprogramirane ENAKE module kot pa serije s JBE moduli. Dvomim v "nagajanje" 3jim proizvajalcem. Lahko da imaš preveč razpet kabel ki naj bi bil parica za katerikoli can-bus (doživel sam) ali pa imaš drugačen nivo programske kot pa avto, na katerem je ta vmesnik testiral proizvjalec dodatka oz. se dodatek predstavi kot modul za drugačen letnik in/ali opremo vozila.
Ampak tester bo povedal več kot kristalna krogla, vsaj komplet izpis napak lahko prilimaš tukaj.

PS: MULF2 modul ni velika znanost vgradit in sprogramirat....
Polmer je za nepopolne krožnice in teoretike
S53MB
 
Prispevkov: 50
Pridružen: 29 Jan 2016, 15:27
Zahvalil se je: 33 krat
Prejel zahvalo: 5 krat
Uporabnika povabil: MadMax
Število neizkoriščenih povabil: 0

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a johnny21 » 01 Nov 2016, 11:02

Ok. Naj povem, da dlje od avtoakustike moje znanje avtoelektronike ne seže. Torej izrazi kot so SGM-SIM/KBM, JBE in MULF so mi popolnoma novi.

Izpis iz testerja? Ali naj grem na servis in priklopim avto na tester? Naj bo interface med tem prikljucen? Verjetno bi me na servisu pisano pogledali ?!
johnny21
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 14 Okt 2015, 08:42
Zahvalil se je: 4 krat
Prejel zahvalo: 4 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 0

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a Matej » 01 Nov 2016, 18:30

Mogoče poizkusiš nadgradit FW Parrot-a:
http://download.parrot.com/HTML_Update_ ... cedure.pdf

Drugače pa je BMW kar trd oreh za posege/nadgradnje.

LP
Matej
 
Prispevkov: 500
Pridružen: 18 Jan 2015, 22:11
Kraj: Maribor
Zahvalil se je: 27 krat
Prejel zahvalo: 64 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 13

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a johnny21 » 01 Nov 2016, 18:34

@Matej, ni problem v Parrotu. Med Parrotom in radijem se uporabi od Connects2 proizvajalca vmesnik tip ctppar009, ki omogoci uporabo obstojecih tipk na volanu v kombnaciji z Parrot. Tezava je v tem ctppar vmesniku, ker je priklopljen na can-bus in ocitno moti komunikacjo ostalih komponent avtomobila.
johnny21
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 14 Okt 2015, 08:42
Zahvalil se je: 4 krat
Prejel zahvalo: 4 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 0

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a S53MB » 01 Nov 2016, 23:13

johnny21 je napisal/-a:Izpis iz testerja? Ali naj grem na servis in priklopim avto na tester? Naj bo interface med tem prikljucen? Verjetno bi me na servisu pisano pogledali ?!


Najdi nekoga s testerjem za tvoj letnik bmw-ja in ti pogleda shranjene napake na števcu ter po drugih modulih. Ti si priklopil 3 ali 2 različna vmesnika? Tvoj vmesnik je bil testiran in razglašen kot izpraven? Po prebranem tvoj vmesnik samo bere komunikacijo na can-busu ter nič ne sporoča na njega, kar lahko nakazuje na bolj banalno okvaro kot pa nekomatibilnost s avtom.

Imamp pa tudi jaz connects2 vmesnik za avtoradio in dela rahlo tako-tako. Iskanja postaj po frekvencah ni možno sprožit ampak samo višaš/nižaš frekvenco, tudi komada ne moreš nazaj naprej vrtet.
Polmer je za nepopolne krožnice in teoretike
S53MB
 
Prispevkov: 50
Pridružen: 29 Jan 2016, 15:27
Zahvalil se je: 33 krat
Prejel zahvalo: 5 krat
Uporabnika povabil: MadMax
Število neizkoriščenih povabil: 0

Re: BMW Parrot+Connects2 CAN problem

OdgovorNapisal/-a johnny21 » 02 Nov 2016, 08:18

To je že tretji vmesnik, ki sem ga sprobal ja.
1. CTPPAR009 : Deluje dokler ne vžgem avta, potem vse na števcu začne utripat, bc kaže servis, kazalniki trzajo, ipd.
2. CTPPAR006 : Prostoročno sicer deluje, vendar tipke na volanu ne delajo (ne moreš prekiniti klica, zvišati/znižati glasnosti, ipd)
3. CTPPAR009 : Brez kontakta v avtu, bc že izpiše potrebo po servisu.

Med 1. in 2. je bil avto na pooblaščenem servisu in niso omenili nobenih napak v izpisu.

LP
johnny21
 
Prispevkov: 106
Pridružen: 14 Okt 2015, 08:42
Zahvalil se je: 4 krat
Prejel zahvalo: 4 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 0


Vrni se na Elektronika v vozilih

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost