IMT 542 na elektriko

Avtomobili, motorji, pa še kaj drugega, ki se giblje, bi bilo povsem nebogljeno brez vsaj elektronike. Tu torej spadajo ideje, popravila in predstavitve s tega področja

IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 11 Jun 2020, 19:54

Lp, nameravam predelati IMT 542 na elektro pogon.
Traktor bom uporabljal za lažja dela na kmetiji.
Imam že NetGain Warp 9 motor, 20 x 200 Ah lifepo4, naročil sem zapi h2 601 dc kontroler z regeneracijo, sedaj pa rabim še 250 A SPDT kontaktor.

TRF na sliki
(ostalih kontaktorjev na sliki ne potrebujem ker se bo motor vrtel le v eno smer.)

regen on series dc.png

Našel sem tega:
https://www.arc-components.com/sw201-29 ... nuous.html
Razen da je 112 funtov je treba nanj čakati 6-8 tednov ...
Ali se dobi kaj cenejšega in hitreje?
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a Iztok » 11 Jun 2020, 19:57

Vprašaj na kakšnem servisu viličarjev.
ʇɥıs ıs ʇɥǝ ןɐsʇ ʇıɯǝ ı qnʎ ɐ ʞǝʎqoɐɹp ou ǝqɐʎ
Uporabniški avatar
Iztok
 
Prispevkov: 2285
Pridružen: 04 Feb 2015, 02:00
Kraj: LJ
Zahvalil se je: 626 krat
Prejel zahvalo: 504 krat
Uporabnika povabil: Proteus
Število neizkoriščenih povabil: 99

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a RUros » 11 Jun 2020, 20:42

Zelo zanimiv projekt. Te lahko vprašam na kakšno avtonomijo računaš, ter koliko te bo prišla predelava (material) ? Moč bo verjetno v podobnem rangu kot pri original pogonu, kajne ?
RUros
 
Prispevkov: 345
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:52
Kraj: Moravče
Zahvalil se je: 61 krat
Prejel zahvalo: 40 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 10

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a LiPo » 11 Jun 2020, 20:58

pirpy je napisal/-a:Lp, nameravam predelati IMT 542 na elektro pogon.
Traktor bom uporabljal za lažja dela na kmetiji.
Imam že NetGain Warp 9 motor, 20 x 200 Ah lifepo4, naročil sem zapi h2 601 dc kontroler z regeneracijo, sedaj pa rabim še 250 A SPDT kontaktor.

TRF na sliki
(ostalih kontaktorjev na sliki ne potrebujem ker se bo motor vrtel le v eno smer.)

regen on series dc.png

Našel sem tega:
https://www.arc-components.com/sw201-29 ... nuous.html
Razen da je 112 funtov je treba nanj čakati 6-8 tednov ...
Ali se dobi kaj cenejšega in hitreje?



Ja bi opustil regeneracijo. Z vsakim vklopom regeneracije, pokuriš en polnilni cikel...
Razen ce imaš samo pot navzgor in potem dolgi navzdol... :D
Uporabniški avatar
LiPo
 
Prispevkov: 992
Pridružen: 04 Apr 2015, 17:30
Kraj: LJUBLJANA
Zahvalil se je: 25 krat
Prejel zahvalo: 135 krat
Uporabnika povabil: cimabella
Število neizkoriščenih povabil: 27

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 11 Jun 2020, 21:34

Za motor sem dal 600, kontroler 600, baterije 2k, traktor je pri hiši že 35 let, bms imam en za 100 € vendar bo 200 mA balansiranje prešvoh, zato bo tu še nekaj stalo, kabli, kontaktorji, dc/dc,narediti je treba šasijo , adapter za motor, nimam še številke vendar se bo kar nabralo.
Avtonomija bo odvisna od dela, za težja dela imam druge traktorje, to bo dvoriščni traktor, pa za škropilnico, umetni gnoj trosit, medvrstno obdelavo...
regen rabim da bom lahko šel navzdol in navzgor z enako hitrostjo brez da bi na zavoro tiščal( takšen je vsaj namen) če bom znal zapija sprogramirat tako.
Glede moči, če bo prešvoh lahko dodam še 8 baterijskih celic, (omejitev zapi-ja), motor je sposoben še veliko več.
Kaj misliš z vsakim vklopom pokuriš en polnilni cikel ?
Ta je pa malo debela :)
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 11 Jun 2020, 21:43

Pa še polnilca nimam....
Razmišljam o petih 12 V 30 A led napajalnikih zaporedno, eden mora imeti tokovno omejitev oziroma cc/cv
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a Peter123 » 12 Jun 2020, 07:36

pirpy je napisal/-a:Pa še polnilca nimam....
Razmišljam o petih 12 V 30 A led napajalnikih zaporedno, eden mora imeti tokovno omejitev oziroma cc/cv


Ideja ni najboljša. Zaporedno vezani switch napajalniki niso najboljša ideja.
Predlagam, da se odločiš za kakšno drugo.
Peter123
 
Prispevkov: 1174
Pridružen: 09 Feb 2015, 14:20
Kraj: 1117 Lj.
Zahvalil se je: 25 krat
Prejel zahvalo: 177 krat
Uporabnika povabil: jmivsek
Število neizkoriščenih povabil: 36

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 12 Jun 2020, 09:24

Kaj pa lahko gre narobe, če so štirje 30 A eden pa cc cv 29 A, vsak mora imeti zaščitno diodo, če pade ven, da ne gre napetost v negativno smer..
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a LiPo » 12 Jun 2020, 23:46

pirpy je napisal/-a:Kaj misliš z vsakim vklopom pokuriš en polnilni cikel ?
Ta je pa malo debela :)



Recimo, da z regeracijo napolnost nazaj 10%.
To pomeni, da si porabil en polnilni cikel.

5 x gor in dol... pa gre 5 polnilnih ciklov...
žal je tko...
pa če je debela ali ne... :_rolling
Uporabniški avatar
LiPo
 
Prispevkov: 992
Pridružen: 04 Apr 2015, 17:30
Kraj: LJUBLJANA
Zahvalil se je: 25 krat
Prejel zahvalo: 135 krat
Uporabnika povabil: cimabella
Število neizkoriščenih povabil: 27

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a borisz » 13 Jun 2020, 06:19

Polnilni cikel je od 0 do 100%. Če polniš npr. od 62 do 67% to ni cel polnilni cikel, ampak le majhen del. Vsaj tako je pri litijevih baterijah.
It's never too late to have a happy childhood.
Uporabniški avatar
borisz
 
Prispevkov: 3865
Pridružen: 18 Jan 2015, 13:05
Zahvalil se je: 978 krat
Prejel zahvalo: 889 krat
Uporabnika povabil: Marholt
Število neizkoriščenih povabil: 173

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a LiPo » 13 Jun 2020, 07:21

borisz je napisal/-a:Polnilni cikel je od 0 do 100%. Če polniš npr. od 62 do 67% to ni cel polnilni cikel, ampak le majhen del. Vsaj tako je pri litijevih baterijah.


Pred časom sem naredil test... in se kapacicteta zmanjsevala podobno... ce sem delal cel cikel,, kot je napisano 0..100% in praznenje na 0.. ali pa sem napolnil na 50% potem pa praznil 10% nato napolnil 20% in praznil 20%. Na vsake toliko casa sem naredil test cikel z praznenjen na 0.. nato polnenjen na 100% in praznenenje na 0. Zakrat sem tudi meril kapaciteto.
Postopek je dolgotrajen... ampak rezultat je tudi zanimiv.
Uporabniški avatar
LiPo
 
Prispevkov: 992
Pridružen: 04 Apr 2015, 17:30
Kraj: LJUBLJANA
Zahvalil se je: 25 krat
Prejel zahvalo: 135 krat
Uporabnika povabil: cimabella
Število neizkoriščenih povabil: 27

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 13 Jun 2020, 22:16

To zagotovo ne drži, samsung je objavil test za svoje li-ion 18650 le te izdržijo 500 ciklo do 80 % SOH če jo napolnimo 0-100% SOC, ali 6000 ciklov do 80% SOH če jo polnimo 20-70% SOC, torej ne, da ti vzame 10 % en cikel, vzame ti približno 0.6 cikla, če si baterijo napolnil od 90-100% in 0.0167 cikla če si jo napolnil od 45-55 %.
Če najdem pdf ga prilepim...
Jaz avto vedno polnim le do 70 % če imam možnost in dovolj dosega.
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 13 Jun 2020, 22:26

Čisto delujoči traktor...
imt542 še smrdlivček.jpg



imt 2.jpg


imt pogled na menjalnik.jpg
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a LiPo » 14 Jun 2020, 08:43

pirpy je napisal/-a:To zagotovo ne drži, samsung je objavil test za svoje li-ion 18650 le te izdržijo 500 ciklo do 80 % SOH če jo napolnimo 0-100% SOC, ali 6000 ciklov do 80% SOH če jo polnimo 20-70% SOC, torej ne, da ti vzame 10 % en cikel, vzame ti približno 0.6 cikla, če si baterijo napolnil od 90-100% in 0.0167 cikla če si jo napolnil od 45-55 %.
Če najdem pdf ga prilepim...
Jaz avto vedno polnim le do 70 % če imam možnost in dovolj dosega.

Razlika med PDF in realnim testom... je velika
Drugace sem polnil med 40% in 60%.
Samo povem kot primer.

Uspesno z projektom naprej...
Uporabniški avatar
LiPo
 
Prispevkov: 992
Pridružen: 04 Apr 2015, 17:30
Kraj: LJUBLJANA
Zahvalil se je: 25 krat
Prejel zahvalo: 135 krat
Uporabnika povabil: cimabella
Število neizkoriščenih povabil: 27

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 14 Jun 2020, 10:05

Hvala za lepe želje :)

Glede li-ion, naloži si AccuBattery na telefon in malo spremljaj koliko degradacije si narediš, če polniš na 100 ali 80 % SOH
batterywear.jpg

Če pa si slučajno delal teste na kakšnih li_po iz hobby kinga, potem pa verjamem, tiste so narejene za max performance in min dolgoživost, moje Zippy in multistar so po nekaj 10 ciklih skoraj neuporabne. še najbolje od teh se drži najcenejša modra 3s 2.2 hobby king . :)

No na traktorju bom uporabil čisto drugačno kemijo, in nekatere od celic so že skoraj na 80 %SOH :(
Pozdrav
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 20 Jun 2020, 22:39

motornamestu.jpg
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a JernejL » 21 Jun 2020, 07:25

Lepo napreduje, se priporocam za se vec slik :)

Čisto mimo vprasanje: verjetno se ekonomsko ne splača predelat tako stari traktor, je tukaj zadaj kaksen drugo razlog - se rabi tihi traktor zaradi okolja? Bo imt le test za kaksno elektro traktor platformo?
Uporabniški avatar
JernejL
 
Prispevkov: 271
Pridružen: 17 Apr 2016, 19:58
Kraj: Maribor
Zahvalil se je: 16 krat
Prejel zahvalo: 28 krat
Uporabnika povabil: gumby
Število neizkoriščenih povabil: 5

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a VolkD » 21 Jun 2020, 08:42

Ob JernejL komentarju dobim asociacijo na Škocijanski zatok. Tam imajo električno vozilo ravno zato, da so čim manj vznemirjujoči za okolje. Traktorja pa nimajo električnega, vsaj da bi jaz vedel, ne.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 42508
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9277 krat
Prejel zahvalo: 5269 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 110

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 21 Jun 2020, 09:00

Odkar pomnim je bila moja želja predelava avta v ev, no potem sem ga kar kupil, a iskrica ostaja :)
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a malci » 21 Jun 2020, 19:34

Mimogrede, a si se kaj zanimal, če bo mogoče tak traktor homologirati? Ali že sedaj veš, da ga boš uporabljal samo po dvorišču in okolice hiše?

lp
Uporabniški avatar
malci
 
Prispevkov: 111
Pridružen: 18 Jan 2015, 09:44
Kraj: Polhov Gradec
Zahvalil se je: 27 krat
Prejel zahvalo: 40 krat
Uporabnika povabil: sundancer
Število neizkoriščenih povabil: 7

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a MarkoM » 22 Jun 2020, 08:32

A sklopke več ni?
MarkoM
 
Prispevkov: 988
Pridružen: 29 Jan 2015, 13:11
Kraj: Pohorje (Maribor)
Zahvalil se je: 148 krat
Prejel zahvalo: 228 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 19

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Jun 2020, 09:03

Sklopka ostaja.
Čeprav bi ga rad homologiral, nevem če niso malo preveč zakomplicirali.
Če sedaj 35 let ni bil registriran...
Tak je odgovor od rti.
Spoštovani!

Predelava mora biti skladna z ZMV-1 (UL RS št. 75/2017). Za električna vozila je potrebno predložiti certifikat po ECE R100 in ECE R10 za vgrajeni elektromotor. V kolikor je delovna napetost vključno z 60V, je dovolj izpolnjevanje osnovnih zahtev po ECE R100, ni potreben certifikat.
Predložiti je potrebno tehnično poročilo o predelavi vozila ob upoštevanju smernic AVP (tehnično poročilo mora vsebovati tudi skice in preračune nosilnosti):
https://www.avp-rs.si/vsaka-predelava-v ... mentirana/
Iz podatkov, ki ste jih poslali je delovna napetost vgrajenega motorja večja od 60V.


Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a JernejL » 22 Jun 2020, 09:15

Torej, rabiš certifikat od elektromotorja - to nebi smelo biti težko pridobiti?
Uporabniški avatar
JernejL
 
Prispevkov: 271
Pridružen: 17 Apr 2016, 19:58
Kraj: Maribor
Zahvalil se je: 16 krat
Prejel zahvalo: 28 krat
Uporabnika povabil: gumby
Število neizkoriščenih povabil: 5

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Jun 2020, 09:29

Če ve kdo kaj več o tem se priporočam, lepo bi bilo če bi ga lahko registriral.
motor je ta:
https://www.evwest.com/catalog/product_ ... o8rg5a5jc6
baterije so 20 x lifepo4 200Ah sinopoly.
kontroler pa zapi h2 601 regen
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a VolkD » 22 Jun 2020, 09:39

pirpy je napisal/-a:Predelava mora biti skladna z ZMV-1 (UL RS št. 75/2017). Za električna vozila je potrebno predložiti certifikat po ECE R100 in ECE R10 za vgrajeni elektromotor.
Nisem prepričan, če vse to drži. Gre namreč bolj za delovni stroj, kot pa za vozilo. Tole boš moral temeljito naštudirati. Vsaka sugestija ali opisana pot koga drugega bo dobrodošla.

Razmišljaj mogoče še v smeri raziskovalnega projekta. V smeri prototipnega vozila. Ni nujno, da to deklariraš kot predelavo, lahko si samo pobral kup delov od prejšnjega vozila.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 42508
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9277 krat
Prejel zahvalo: 5269 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 110

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Jun 2020, 10:25

Najprej mora delati, potem bom pa iskal papirje :)
prišel je kontroler.
zapi.jpg
80V 600 A regen


Najprej sem razmišljal o samogradnji, vendar tale regeneracija precej zakomplicira zadevo...
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a malci » 22 Jun 2020, 14:22

Jaz se pri predelavi puntota uporabi 18x LiFePo4, čez cca 1 leto sem dodal še dve celici. Samo v razmišljanje, ker se homologacij poenostavi.

lp
Uporabniški avatar
malci
 
Prispevkov: 111
Pridružen: 18 Jan 2015, 09:44
Kraj: Polhov Gradec
Zahvalil se je: 27 krat
Prejel zahvalo: 40 krat
Uporabnika povabil: sundancer
Število neizkoriščenih povabil: 7

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a JernejL » 22 Jun 2020, 17:46

Malci in pirpy: zakaj lifepo4 celice? Je to zaradi temperaturne neobcutljivosti / ker je lazje narediti brez gretja/hlajenja baterij? Namrec kapacitete so precej nizje..
Uporabniški avatar
JernejL
 
Prispevkov: 271
Pridružen: 17 Apr 2016, 19:58
Kraj: Maribor
Zahvalil se je: 16 krat
Prejel zahvalo: 28 krat
Uporabnika povabil: gumby
Število neizkoriščenih povabil: 5

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 22 Jun 2020, 19:39

Ker je lažje sestavit baterijo iz 20 celic kot 1000 :)
točkanje.jpg

tole sem (smo)nardil za skuterja pa je komaj 2.5 kWh
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 25 Jun 2020, 23:12

prvi test mehanike...
https://youtu.be/t73-DLDpyjU
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a VolkD » 26 Jun 2020, 00:11

To kar jaz vidim tu kot problem je, da je težišče celega stroja zdaj preveč zadaj.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 42508
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9277 krat
Prejel zahvalo: 5269 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 110

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a reber » 26 Jun 2020, 00:31

Bodo baterije težišče popravile, če pa ne bo dovolj, pa dodatne uteži, mogoče nakladač spredaj...
Sporočila sprejemam na e-mail objavljen na www.reber.si
Uporabniški avatar
reber
 
Prispevkov: 1274
Pridružen: 17 Mar 2015, 21:30
Kraj: Bled
Zahvalil se je: 78 krat
Prejel zahvalo: 365 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 26 Jun 2020, 08:29

Z baterijami bo malce težji kot original.
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a luccabrassi » 30 Jun 2020, 08:00

Kako to da si se odločil za motor s krtačkami ?
Moments Before Detonation .............TT
Uporabniški avatar
luccabrassi
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: 02 Jan 2016, 21:52
Kraj: KOČEVJE
Zahvalil se je: 205 krat
Prejel zahvalo: 198 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 100

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a luccabrassi » 30 Jun 2020, 12:59

recimo tale prilepljeni je težek cca 28 Kg , napaja se iz 80V DC baterije , žre 120A po fazi ustvari , testiran 64 Nm pri 3000rpm , standardni izkoristek je med 90 in 91 % ….

velik je nekje fi=300mm , dolg cca 400 mm

Uporablja se sicer za pometače za ceste ali tla ( velika teža , počasno premikanje)
Priponke
Zajeta slika.PNG
Moments Before Detonation .............TT
Uporabniški avatar
luccabrassi
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: 02 Jan 2016, 21:52
Kraj: KOČEVJE
Zahvalil se je: 205 krat
Prejel zahvalo: 198 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 100

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Jun 2020, 21:09

Cena in robustnost
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 30 Jun 2020, 22:07

Mi pošlješ link kje se dobi omenjeni motor.
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a JernejL » 01 Jul 2020, 08:32

Po kopanju slik, opisov itd.. sem ugotovil da gre za motor iz ponudbe kolektorja.

https://www.kolektor.com/elektronika-in-pogoni

Kataloga ali česarkoli več kot to ne najdem.. pač spet neumna spletna stran, kjer je vse ostalo "po kontaktu"..
Uporabniški avatar
JernejL
 
Prispevkov: 271
Pridružen: 17 Apr 2016, 19:58
Kraj: Maribor
Zahvalil se je: 16 krat
Prejel zahvalo: 28 krat
Uporabnika povabil: gumby
Število neizkoriščenih povabil: 5

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 01 Jul 2020, 18:35

Tega nisem našel ko sem iskal, je pa zagotovo 2k€ za potrebno moč + 2k€ za krmilnik...
Mogoče se odločim zanj v naslednjem projektu.
Danes sem testiral elektro volan od toyote yaris, mislim ga vgraditi v imt-ja. :)
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 06 Jul 2020, 01:37

Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a Clownfish » 06 Jul 2020, 08:49

Drag race :) Boš moral spredaj montirati še kakšne uteži :)
Clownfish
 
Prispevkov: 476
Pridružen: 19 Jan 2015, 19:58
Zahvalil se je: 12 krat
Prejel zahvalo: 58 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 14

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a VolkD » 06 Jul 2020, 08:51

pirpy je napisal/-a:Nov test :)
Vsi samo gledamo, noro dobro je.
Koliko pa računaš, a bo avtonomija ?


Ha, zdaj bom moral še v gozdu paziti kje so traktorji, ker jih ne bo slišat :)
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 42508
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9277 krat
Prejel zahvalo: 5269 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 110

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a Iztok » 06 Jul 2020, 10:42

Super ! :)

Škoda le, da menjalnik oddaja tak zvok kot Fičo, ko gre rikverc ... na žalost bi moral za odpravo tega temeljito spremeniti menjalnik (ravne čelne zobnike zamenjat s poševno ozobljenimi) kar pa je lahko velik in drag poseg. Kolikor vem delajo to v obratnem smislu le pri vrhunskih rally avtih zaradi manjših izgub ...
ʇɥıs ıs ʇɥǝ ןɐsʇ ʇıɯǝ ı qnʎ ɐ ʞǝʎqoɐɹp ou ǝqɐʎ
Uporabniški avatar
Iztok
 
Prispevkov: 2285
Pridružen: 04 Feb 2015, 02:00
Kraj: LJ
Zahvalil se je: 626 krat
Prejel zahvalo: 504 krat
Uporabnika povabil: Proteus
Število neizkoriščenih povabil: 99

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a pirpy » 06 Jul 2020, 14:28

Zvok je tečen ja, vstrajnik še bolj, resno razmišljam, da ga odstranim, mogoče bo potem bolje ko bom imel kontroler in regen, saj sedaj traja in traja da se neha vrtet.
Najprej trošim energijo za zagon potem pa spet za ustavitev, sploh za kratke vožnje, najprej zavrteti 50 kg na 1500 oratov, čez par sekund pa nazaj na 0. Seveda bi ga lahko vozil kot ICE, toda potem izgubi najboljšo lastnos EV ja :)
Avtonomija pa bo različna, glede na delo.
Oranje z dvobrazdnim plugom pol ure, obračalnik 2 ure, cepilec za drva 3+ ure ...
Uporabniški avatar
pirpy
 
Prispevkov: 156
Pridružen: 21 Jan 2015, 21:20
Kraj: Topolšica
Zahvalil se je: 15 krat
Prejel zahvalo: 50 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 8

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a VolkD » 06 Jul 2020, 14:37

pirpy je napisal/-a:Oranje z dvobrazdnim plugom pol ure, obračalnik 2 ure, cepilec za drva 3+ ure ...
Dovolj, da se tudi človek utrudi!
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 42508
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9277 krat
Prejel zahvalo: 5269 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 110

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a RaInfFiMa » 06 Jul 2020, 16:07

Se bo ta stroj registriral? Me zanima kaj bodo na tehničnem rekli.
Mdr 6, 12
Uporabniški avatar
RaInfFiMa
 
Prispevkov: 573
Pridružen: 26 Jan 2015, 13:19
Kraj: Sv. Marija na hribu (nad Koprom)
Zahvalil se je: 314 krat
Prejel zahvalo: 110 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 21

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a VolkD » 06 Jul 2020, 16:17

Verjetno bodo imeli res hud problem; kako izmeriti izpušne pline.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 42508
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9277 krat
Prejel zahvalo: 5269 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 110

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a RaInfFiMa » 06 Jul 2020, 17:37

Aha, plini bodo problem. :)
Bojim se birokracije oz. da znamo biti Slovenci "bolj papeški od papeža."

Da se zjasnem - sem zelo vesel, da se je nekdo lotil take predelave - zelo uporabna zadeva za marsikoga.
Mdr 6, 12
Uporabniški avatar
RaInfFiMa
 
Prispevkov: 573
Pridružen: 26 Jan 2015, 13:19
Kraj: Sv. Marija na hribu (nad Koprom)
Zahvalil se je: 314 krat
Prejel zahvalo: 110 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 21

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 06 Jul 2020, 18:47

RaInfFiMa je napisal/-a:...Bojim se birokracije oz. da znamo biti Slovenci "bolj papeški od papeža."...

Aha. Mislim, da bi bil poskus homologacije precej blizu misije nemogoče ali najmanj boj z mlini na veter...

Sklepam, da bo zadeva uporabljena doma, na polju...kjer niti ne rabiš registracije.
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 4015
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 398 krat
Prejel zahvalo: 496 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 103

Re: IMT 542 na elektriko

OdgovorNapisal/-a RaInfFiMa » 06 Jul 2020, 18:52

Protoncek je napisal/-a:Aha. Mislim, da bi bil poskus homologacije precej blizu misije nemogoče ali najmanj boj z mlini na veter...
Sklepam, da bo zadeva uporabljena doma, na polju...kjer niti ne rabiš registracije.

Ali res lahko prideš do vsake njive brez uporabe ceste? Tastu so FURS-ovci prišli na dvorišče preveriti, če ima res nafto v rezervoarju.
Mdr 6, 12
Uporabniški avatar
RaInfFiMa
 
Prispevkov: 573
Pridružen: 26 Jan 2015, 13:19
Kraj: Sv. Marija na hribu (nad Koprom)
Zahvalil se je: 314 krat
Prejel zahvalo: 110 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 21

Naslednja

Vrni se na Elektronika v vozilih

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost