Desulfatorji zagotovo ne povrnejo denarja vloženega vanje. Svinčeve akumulatorje je treba dopolnjevati, da se pokrije izgube samo praznjenja. Še bolje kot to pa je ciklanje. Torej praznjenje in polnjenje.yacksy je napisal/-a:Kakšne so vaše izkušnje okoli te tematike? Kako je najbolj smiselno ohranjati svinčen akumulator pri življenju? Kako se zadeve lotiti, če je potrebno vzdrževati več manjših baterij (primer večjega števila baterij za UPS-e)? Se je smiselno "igrat" z desulfatorji, ki se jih dobi pri kitajcih za slabih 20 EUR?
tisti link na yumpu, karkoli to že je, meni deluje brezplačnoreber je napisal/-a:Sovražim yumpu in/ali kupovanje člankov ...
Naj bo članek dostopen tukaj !
MadMax je napisal/-a:Jah, ravno občasne visoke tokovne obremenitve ohranjajo avtomobilske (startne) akumulatorje pri življenju (in float v UPSih jih ubije)...
pred že kar nekaj leti sem ga kupil v Eurospinu, to so pa zaenkrat tudi vsi podatki ki jih imam. Je še vedno original zapakiran. Je pa v prozorni plastiki, tako da se da prebrati da je namenjen za akumulatorje ki dolgo časa mirujejo. Ni pa robusten v smislu moči - je velikosti kot vtični napajalnik.yacksy je napisal/-a: Pozna kdo kakšen dober/robusten (in cenovno dosegljiv) polnilec svinčenih akumulatorjev oz. vzdrževalec svinčenih akumulatorjev, ki zna priklopljen akumulator tudi ciklati?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost