reber je napisal/-a:... nekaj Karavank... češnjica na torti... s kolesom na Stol ...
Andrej64 je napisal/-a:Povej kaj več. Koliko je bilo za sestopat s kolesa oz. ga rinit?
Hja... najprej... ideja za podvig se je po praktični izvedbi izkazala za neumno
Čeprav sem v zelo dobri kondicijo in večinoma dobro ocenim časovni potek, sem se tokrat močno uštel in precenil. Računal sem, da bom na vrh prišel nekje v 4 urah, zato sem šel brez malice, ker sem neumno razmišljal, da bom v koči nekaj prigriznil... no, dejansko sem do zaprte prešernove koče prispel v 6 urah ...

popolnoma izčrpan, kjer sem spil še zadnji požirek vode iz flaške.
Ker je varnost pri spustu zelo pomembna, upoštevam zelo pomembno pravilo, da utrujen tega ne počnem na zelo zahtevnem terenu, zato sem preventivno del spusta izvedel peš in se hkrati spraševal za kaj za vraga sem kolo rinil in nosil gor
Kakor koli, kratek opis: od doma sem štartal ob cca 8:50 in v slabi uri in pol pribrcal do Valvazorjevega doma, kjer se nisem ustavljal, ampak samo nadaljeval v smeri Potoške planine in naprej do planine Stamare, do kamor vodi cesta in sem do tja prispel v cca 2:20 ure z vključenimi vsemi kratkimi postanki za pitje in dolivanje vode, povsod kjer teče kakšen potoček ali studenček...
Iz planine Stamare je 200 višincev nesramno strma steza skozi gozd naravnost gor, naslednjih 80 višincev do Hrašenske planine je bilo že normalnih in velik del se je že dalo odpeljat.
No, naprej proti vzhodu skozi ruševje gre sicer dobro shojena steza, žal s polno kamni in stopnicami, kar je preprečevalo vožnjo vsaj ene 500m do velike travnate površine pod grebenom od Kamnitnika do Potoškega Stola. Zanimivo, za to golo površino, sicer travnato, ne najdem imena, zgleda pa kot Golica. Računal sem, da bom večji del steze pod grebenom prevozil, pa sem se krepko zmotil, saj se steza rahlo vzpenja, ravno dovolj, da zaradi kamnov, ki niso redki, vožnja ni enostavna in vzame preveč energije, zato sem večji del prepešačil in užival v prelepem razgledu. Vreme je bilo toplo, podlaga suha, zato sem se lahko vsedel kjer koli na suho travo in občudoval širšo okolico, ki se razprostira daleč spodaj in v daljavi, vidljivost je bila zelo dobra.
Najtežje in najbolj zoprnih je bilo zadnjih dobrih 200 višincev po grabnu med obema stoloma, ko si tam je videti vse blizu, v resnici pa se prekleto vleče, ko s seboj vlačiš 19kg "tank". Tiščanje je zelo oteženo zaradi nešteto "stopnic", ki so ravno toliko visoke, da je treba prednje kolo dvigovat... nošenje kolesa na ramah pa zaradi utrujenosti ni bilo več primarna opcija zaradi vse bolj pogostega ustavljanja in kratkih oddihov. Hitro mi je bilo jasno, da bi za take podvige potreboval bistveno bolj lahko kolo, čeprav imam za tehnično zelo zahtevne spuste raje nekoliko težje in konstrukcijsko zelo močno kolo.
Pri zaprti prešernovi koči so se mi razblinile vse sanje o "nekaj s klobaso" in da bom dolil vodo... sem pa vseeno zaužil še zadnje res tople sončne žarke in si odpočil vsaj toliko da sem po spremenjenem načrtu pričel spust počasi in zelo previdno. Prvi del pobočja, dokler je poraščeno s travo (ene 250 višincev), je šlo večinoma ob stezi in velik del kar prosto po Prešernu malo naravnost dol in malo postrani do ponovne priključitve na stezo, kjer se je vožnja spremenila v peš spust dobrih 150 višincev. Malo nad 1700m je steza postala bolj prijazna, zato sem od tam izvedel neprekinjen spust "do podna", skupaj približno 1000 višincev downhill-a brez ustavljanja. Razmere na terenu so bile odlične, podlaga je bila "hero dirt", ravno prav vlažno in po površini ravno prav osušeno, korenine suhe, listje ne pretirano suho, zato ni bilo drseče.
Zaključek: "nkol več" ... verjetno ... ne v to smer, bom probal še v kontra smer, ko me bo prijelo.
Podvig bi lahko uvrstil kar v tole temo
viewtopic.php?f=40&t=25369 ker ustreza kriteriju
