Ferdo je napisal/-a:Motor je bil že vsekakor odpiran. Črni del stikala je fizično precej obrabljen po robu oz. po obodu. Dve podložki, ki delujeta kot vzmet sta bili vstavljeni na os rotoja, med ležaj in ohišje, na strani , ki gre na črpalko.
To zna bit problem. Če še nisi izgubil upanja, jih prestavi na stran ventilatorja.
Pomeri še tokove, ti motorji niso ravno kak biser glede izkoristka (~65%) ... Iz kataloga:
ESK 90 S4
eta=65
cosFi=0,66
C=71 uF
U(C)= 320 VAC
Elektromotorji z zagonskim kondenzatorjem
in centrifugalnim stikalom
Ti elektromotorji imajo tipsko oznako (2)(3) ESK (na
primer: ESK 90 L2). Kondenzatorji teh elektromotorjev
so prikljuceni le kratek cas ob zagonu. Ko
je število vrtljajev dovolj veliko, izklopi centrifugalno
stikalo zagonski kondenzator in pomožno fazo.
Kapacitivnosti kondenzatorjev so velike, zato
uporabljamo elektrolitne kondenzatorje. Zagonski
vrtilni momenti so relativno veliki in znašajo do
250% nazivnega momenta. Elektromotorji so
primerni za najtežje zagone in obratovanja, kot so:
obratovanje kompresorjev ter drugih težjih
kmetijskih strojev, raznih stiskalnic, mlinov in
podobno. Ti elektromotorji imajo pri zagonu precej
velike tokove in zato povzrocajo na šibkih omrežjih
velike padce napetosti. Da bi omogocili zagon tudi
v takih pogojih, so ti elektromotorji grajeni tako, da
zaganjajo še pri napetosti 195 V pri polni
obremenitvi. Vecina teh elektromotorjev ima tudi
precejšnje termicne rezerve, tako da jim tudi daljše
obremenitve ali obratovanje pri nekoliko znižani
napetosti (približno 200V) ne škodujejo.