CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

programski jeziki in programiranje

Moderator: tilz0R

CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a Proteus » 25 Jan 2015, 15:11

CooCox je eden boljših freeware nadomestkov za kakšen Kail & Co, ki imajo naravnost strašljivo ceno za domačo uporabo.

http://www.coocox.org/
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2304
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 226 krat
Prejel zahvalo: 409 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 70

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a DomenV » 25 Jan 2015, 17:12

Solidno orodje, občasno se kaj zaštrika pri HW debugiranju. Zelo pogrešam SW debugiranje, katero pa ni predvideno v nadaljnjem razvoju - tako sem prebral na njihovi spletni strani.
lp, D
Uporabniški avatar
DomenV
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 18 Jan 2015, 22:38
Kraj: Ljubljana, Trbovlje, Ivančna Gorica
Zahvalil se je: 33 krat
Prejel zahvalo: 43 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 11

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a PrimozL » 26 Jan 2015, 18:45

Živijo,

Tudi sam sem ga preizkusil na LPC1758 in ni bilo težav. Niso pa ravno ažurni pri podpori za nove procesorje. Imam občutek, da so bolj naklonjeni ST mikrokrmilnikom.Super bi bilo, če bi npr. podprli LPC15xx družino (ki je že več kot leto na voljo).
Mogoče lahko to naredim kar sam na osnovi drugega CortexM3 mikrokrmilnika. Je kdo od vas že definiral nov mikrokrmilnik v CooCox okolju?

LP Primož.
PrimozL
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 19 Jan 2015, 01:49
Kraj: Okolica Vipave
Zahvalil se je: 27 krat
Prejel zahvalo: 46 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 12

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a Proteus » 27 Jan 2015, 11:55

PrimozL je napisal/-a:Tudi sam sem ga preizkusil na LPC1758 in ni bilo težav. Niso pa ravno ažurni pri podpori za nove procesorje. Imam občutek, da so bolj naklonjeni ST mikrokrmilnikom.

No saj tudi Cube MX ni ravno podprt. Sicer pa tudi KEIL svoj čas ni ravno ažurno podpiral vse derivate 8031. Pri KEIL sem to naredil kar sam, kar ni bilo ravno težko, saj so imeli 8031 omejen nabor internih registrov. Tudi alokacijo spominskih mest je bilo dokaj lahko določiti.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2304
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 226 krat
Prejel zahvalo: 409 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 70

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a tomazp » 27 Jan 2015, 19:44

Keil je sicer krasna zadeva. Načeloma je za začeti čisto v redu (če računaš, do boš kasnejo kupil licenco). Ko se začne uporabljati knjižnice (kar je nuja pri arm zvereh), pa hitro pride do omejitve zaradi dolžine kode. CooCox je nekoliko manj izpiljen, pa še vedno lepo funkcionalen. Velika prednost je, da je edina omejitev prostor na krmilniku. Za ljubiteljsko uporabo verjetno najbolj smiselna varianta.
tomazp
 
Prispevkov: 421
Pridružen: 19 Jan 2015, 09:14
Kraj: Ljubljana
Zahvalil se je: 62 krat
Prejel zahvalo: 76 krat
Uporabnika povabil: Zeci
Število neizkoriščenih povabil: 17

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a jmivsek » 27 Jan 2015, 20:10

CooCox je verjetno tudi edina izbira, če želiš pisati 'odprtokodne' programe, a kljub temu v spodobnem IDE. Programe torej, ki jih želiš javno objaviti, tako v izvorni kot prevedeni različici za takojšen prenos na mikrokrmilnik. Kajti če tak program napišem in prevedem v legalnem Keil okolju in je daljši od 30K, ga nima smisla javno objaviti, ker bo za večino neuporaben. Razmišljam v pravi smeri?
Vem, da nič ne vem (Sokrat)
Uporabniški avatar
jmivsek
 
Prispevkov: 737
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:20
Kraj: Ajdovščina
Zahvalil se je: 1090 krat
Prejel zahvalo: 218 krat
Uporabnika povabil: S52O
Število neizkoriščenih povabil: 36

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a mujo » 27 Jan 2015, 22:19

Praktično me zanima zakaj je CooCox boljši kot gcc+GDB+Eclipse?
Koliko jaz poznam zadeve je CooCox samo paket teh stvari + bombončki.
mujo
 
Prispevkov: 677
Pridružen: 21 Jan 2015, 09:50
Kraj: MB
Zahvalil se je: 0 krat
Prejel zahvalo: 141 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 17

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 27 Jan 2015, 22:22

Je kdo v praksi v coocox naredil kakšen GUI ali karkoli z uporabo etherneta?

Če da, me zanima s katerim GUI, ethernet stackom, in s katerim mikrokontrolerjem in koliko težav je pri oživljanju take (pa brez zamere) na urejen kup nametane kode?
Elektronika: http://e.pavlin.si/
s54mtb
 
Prispevkov: 7108
Pridružen: 15 Jan 2015, 00:10
Zahvalil se je: 915 krat
Prejel zahvalo: 2274 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 48

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a Proteus » 27 Jan 2015, 23:23

mare69 je napisal/-a:Je kdo v praksi v coocox naredil kakšen GUI ali karkoli z uporabo etherneta?
Če da, me zanima s katerim GUI, ethernet stackom, in s katerim mikrokontrolerjem in koliko težav je pri oživljanju take (pa brez zamere) na urejen kup nametane kode?

Pri GUI ne vidim problema, razen če nimaš kakšnih posebnih zahtev n.pr. predvajanje video posnetkov ali super duper grafike :)

Kar se pa TCP/IP steka tiče, tukaj pa res ne vidim nikakršnega izziva za hobi projekte. Razen "Proof of concept" je zadeva bolj ali manj neuporabna za kaj resnega. Če rabiš ethernet, potem pač vzameš malino s celotnim naborom aplikacij, ki naredijo zadevo sploh uporabno.

Menim, da tukaj ne gre mešati hobi uporabe z razvijanjem aplikacij za industrijski namen, kjer govorimo o popolnoma drugi ekonomiji.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2304
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 226 krat
Prejel zahvalo: 409 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 70

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 27 Jan 2015, 23:33

Proteus je napisal/-a:Kar se pa TCP/IP steka tiče, tukaj pa res ne vidim nikakršnega izziva za hobi projekte. Razen "Proof of concept" je zadeva bolj ali manj neuporabna za kaj resnega. Če rabiš ethernet, potem pač vzameš malino s celotnim naborom aplikacij, ki naredijo zadevo sploh uporabno.

Menim, da tukaj ne gre mešati hobi uporabe z razvijanjem aplikacij za industrijski namen, kjer govorimo o popolnoma drugi ekonomiji.


To pa seveda ni povsem res. V mislih imam cel kup hobi aplikacij. Ena je lahko npr.: antena-DRA818V (single chip FM postaja)-LPC17xx-tcp/ip. Tak mali modulček je lahko zanimiv tester za antene, če mu dodam web stran, kjer lahko upravljaš še rotator, pogledaš jakost sprejetega signala, "pritiskom na dugme" oddaš kratek pisk ali pa poslušaš, kaj sprejema. To je enostavno izvedljivo s knjižnicami od keila, samo potem sem omejen, saj lahko SW pišem le sam ali nekdo, ki ima licenco. Seveda se to da narediti tudi z malino, samo potem je to spet cela "gajba" in ne več majhen, energijsko varčen modulček, ki se postavi na noge v trenutku in ne šele po pol minute bootanja.

LP,
Mare
Elektronika: http://e.pavlin.si/
s54mtb
 
Prispevkov: 7108
Pridružen: 15 Jan 2015, 00:10
Zahvalil se je: 915 krat
Prejel zahvalo: 2274 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 48

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a Proteus » 27 Jan 2015, 23:53

mare69 je napisal/-a:To pa seveda ni povsem res. V mislih imam cel kup hobi aplikacij. Ena je lahko npr.: antena-DRA818V (single chip FM postaja)-LPC17xx-tcp/ip.

O.K. pa poglejmo,
1. najprej moram narisat načrt nato pcb
2. lotanje, testiranje,
3. pisanje sw "from scratch", da se zadeva sploh odziva,
4. in sedaj končno pisanje aplikacije z množico omejitev.

Vzameš malino za 35 eu in takoj skočiš na točko 4, kjer te čaka kopica bistveno zmoglivejših brezplačnih orodij, kot pa je pregrešno drag KEIL.

In ja, ker je DRA818V na hribu dodam še kamero in vremensko postajo. Vsi podatki se logirajo v mySQL in so na voljo npr. preko php Appache.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2304
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 226 krat
Prejel zahvalo: 409 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 70

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a tilz0R » 28 Jan 2015, 00:00

Maretov čar je v tem, da je zadeva "homemade".

jaz lahko povem, da sem poizkusil LWIP v CooCox, pa nikoli uspel priti do delujočega stanja z F4-discovery in DP83848 PHY-em.
"Words come easy, when they're true!"
Robbie Williams, Gary Barlow
Moj nickname je tilz[NULA]R.
Uporabniški avatar
tilz0R
 
Prispevkov: 1176
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:12
Kraj: Črnomelj
Zahvalil se je: 166 krat
Prejel zahvalo: 292 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a Proteus » 28 Jan 2015, 00:13

tilz0R je napisal/-a:Maretov čar je v tem, da je zadeva "homemade".

Zadeva je v obeh primerih "homemade" s tem, da KEIL ni ravno orodje za "homemade".
Popolnoma jasno je, da je Keil boljši od CooCox. Dokazovanje, da je temu tako je popolnoma nepotrebno.
Zanima pa me, kdo ga lahko sploh kupi za domačo uporabo.

Je pa res, da je enem bistven cilj drugim pa pot :mrgreen:
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2304
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 226 krat
Prejel zahvalo: 409 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 70

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a tilz0R » 28 Jan 2015, 00:14

Ja to je že res da je Keil overkill za doma.

Govorim o tem, da je maretu cilj verjetno da naredi server z MCU-jem sam doma. RPI se da kupit samo ni čar v tem :D
"Words come easy, when they're true!"
Robbie Williams, Gary Barlow
Moj nickname je tilz[NULA]R.
Uporabniški avatar
tilz0R
 
Prispevkov: 1176
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:12
Kraj: Črnomelj
Zahvalil se je: 166 krat
Prejel zahvalo: 292 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a Proteus » 28 Jan 2015, 00:20

tilz0R zelo lepa in uporabna stran http://www.stm32f4-discovery.com
Pohvale z moje strani.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2304
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 226 krat
Prejel zahvalo: 409 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 70

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a tilz0R » 28 Jan 2015, 00:24

Proteus je napisal/-a:tilz0R zelo lepa in uporabna stran [url]stm32f4-discovery.com[/url]
Pohvale z moje strani.


Hehe, hvala lepa ;)
Evo, lahko opaziš da sam uporabljam Keil. Začel sem z CooCox pa kmalu prešaltal na Keil ker je imel boljše organizirano. Sploh podporo za F429 z 2MB flasha.
"Words come easy, when they're true!"
Robbie Williams, Gary Barlow
Moj nickname je tilz[NULA]R.
Uporabniški avatar
tilz0R
 
Prispevkov: 1176
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:12
Kraj: Črnomelj
Zahvalil se je: 166 krat
Prejel zahvalo: 292 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a s54mtb » 28 Jan 2015, 00:31

Proteus je napisal/-a:Popolnoma jasno je, da je Keil boljši od CooCox. Dokazovanje, da je temu tako je popolnoma nepotrebno.
Zanima pa me, kdo ga lahko sploh kupi za domačo uporabo.



Lej, sploh ne gre za dokazovanje, kateri je boljši. Zanimajo me praktične izkušnje za primer, v katerem sem se že večkrat znašel. Če gre za hobi ali nek potencialno odprtokodni projekt sem že velikokrat razmišljal, kaj izbrat za razvojno okolje in katere že pripravljene knjižnjice uporabit. Vedno se da vse "iz nule", samo to počne samo Matjaž S53MV v asemblerju. Na žalost nismo vsi taki geniji, zato se pač moramo "prešvercat" s kodo drugih, ki pa je lahko dobra ali pa slaba. Tudi v WIN okolju ne boš pisal svojih driverjev in kode za izris oken, ampak uporabiš .NET ali kaj drugega, kar je že preizkušeno in deluje.

Podobno kot coocox je tudi nekaj drugih, npr. mbed, arduino, ... ki delujejo na podobnem principu. Kako uspešno pa lahko povedo le tisti, ki majo praktične izkušnje.

LP,
Mare
Elektronika: http://e.pavlin.si/
s54mtb
 
Prispevkov: 7108
Pridružen: 15 Jan 2015, 00:10
Zahvalil se je: 915 krat
Prejel zahvalo: 2274 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 48

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a Proteus » 28 Jan 2015, 00:48

mare69 je napisal/-a:Podobno kot coocox je tudi nekaj drugih, npr. mbed, arduino, ... ki delujejo na podobnem principu.

Mislim da coocox, mbed ter arduino niso ravno med seboj primerljive zadeve.
CooCox je v bistvu to, kar je zgoraj napisal mujo: gcc + GDB + Eclipse.

Zanimivo, da je imel tudi Keil včasih podporo za gcc. Namesto njihovega prevajalnika je bil v IDE vključen gcc in zadeva je bila celo zastonj. Res škoda, da so to ukinili.
Uporabniški avatar
Proteus
 
Prispevkov: 2304
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:31
Kraj: Planet Zemlja
Zahvalil se je: 226 krat
Prejel zahvalo: 409 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 70

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a tilz0R » 28 Feb 2015, 20:40

Glede na to, da je tema Coocox, bom postavil kar tukaj.
Načeloma mislim, da je vprašanje bolj v smislu ARM GCC prevajalnika kot pa direkt Coocox-a ampak vseeno mogoče kdo ve.

V keil-u imam funkcijo, ki ima "__weak" parameter.
Stvar dela brez problema.

V GCC-ju imam #define __weak __attribute__((weak)) deklaracijo.

Se pravi, uporabljam __weak parameter, zato da lahko osnovno funkcionalnost funkcije predelam (ustvarim novo funkcijo z istim imenom)

Problem je, ker mi Coocox (GCC) kar ignorira __weak attribute in kar to funkcijo upošteva za glavno, tisto ki je pa na novo napisana brez __weak parametra pa kar vn vrže.

Gre se za to, da jaz kličem v svoji knjižnici funkcije, če jih uporabnik realizira je njegova stvar, če ne se bi naj ta z __weak uporabljala.

Kakšna ideja, kaj mi manjka v kodi?

primer:
Koda: Izberi vse
__weak int TM_ETHERNETSERVER_OpenFileCallback(struct fs_file* file, const char* name) {
   /* Return 0, custom user file is not opened */
   /* Ta funkcija bo izvedena ob klicu */
   return 0;
}

int TM_ETHERNETSERVER_OpenFileCallback(struct fs_file* file, const char* name) {
   printf("Test");
   return 1; //ta bi pa morala biti
}

TM_ETHERNETSERVER_OpenFileCallback(....);


Edit: to se dogaja pri katerikoli optimizaciji (tudi None).

EDIT 2: Rešeno.

Problem je bil, ker je tudi referenca funkcije imela __weak, kar je bilo potrebno odstranit. Sedaj deluje!
"Words come easy, when they're true!"
Robbie Williams, Gary Barlow
Moj nickname je tilz[NULA]R.
Uporabniški avatar
tilz0R
 
Prispevkov: 1176
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:12
Kraj: Črnomelj
Zahvalil se je: 166 krat
Prejel zahvalo: 292 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a kobranka » 02 Mar 2015, 19:55

mujo je napisal/-a:Praktično me zanima zakaj je CooCox boljši kot gcc+GDB+Eclipse?
Koliko jaz poznam zadeve je CooCox samo paket teh stvari + bombončki.

Nekateri pravijo, da je boljši nadomestek Eclipsa, NetBeans, ker je manj hroščat.
kobranka
 
Prispevkov: 1140
Pridružen: 07 Feb 2015, 12:17
Zahvalil se je: 261 krat
Prejel zahvalo: 55 krat
Uporabnika povabil: MadMax
Število neizkoriščenih povabil: 11

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a PrimozL » 07 Mar 2015, 00:48

Živijo,

Nova spletna stran CooCox se mi zdi blago rečeno grozna. Polna raznih "corporate" puhlic, iz katerih ne uzveš nič. Kot da je namenjena povsem neki drugi skupini ljudi in ne razvijalcem... Kakšen dan spletne strani tudi enostavno ni. Očitno se dogajajo pri njih neke večje spremembe. Upam, da na še boljše, ker mi je bilo to orodje res všeč.

LP Primož.
PrimozL
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 19 Jan 2015, 01:49
Kraj: Okolica Vipave
Zahvalil se je: 27 krat
Prejel zahvalo: 46 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 12

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a tilz0R » 07 Mar 2015, 01:05

Glede na starost "nove strani" bi pričakoval da bi bila vseeno že enkrat izboljšana.
Trenutno je res smešno in brezvezno.
"Words come easy, when they're true!"
Robbie Williams, Gary Barlow
Moj nickname je tilz[NULA]R.
Uporabniški avatar
tilz0R
 
Prispevkov: 1176
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:12
Kraj: Črnomelj
Zahvalil se je: 166 krat
Prejel zahvalo: 292 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a integrerc » 03 Dec 2016, 22:07

Pozdravljeni!

Začel sem z ARM in CoIDE in imam že takoj težavo, ko hočem prevesti kodo.
Ne vem, kje je problem in zakaj spodnji BUILD FAILED?

BUILD FAILED
Output filename conflict: stm32f4xx_hal_nand.o would be produced from C:\Users\Andrej\CoIDE\workspace\blinker\components\coocox-master\STM32F4xx_HAL_Driver\source\stm32f4xx_hal_nand.c and stm32f4xx_hal_nand.c
Total time: 0 seconds
Bolj hudo je, slabše je!
integrerc
 
Prispevkov: 57
Pridružen: 18 Jan 2015, 23:04
Zahvalil se je: 14 krat
Prejel zahvalo: 2 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 3

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a tilz0R » 03 Dec 2016, 22:08

CooCox je DEAD. Zamenjaj ide, recimo TrueSTUDIO mu je primerljiv.
"Words come easy, when they're true!"
Robbie Williams, Gary Barlow
Moj nickname je tilz[NULA]R.
Uporabniški avatar
tilz0R
 
Prispevkov: 1176
Pridružen: 17 Jan 2015, 23:12
Kraj: Črnomelj
Zahvalil se je: 166 krat
Prejel zahvalo: 292 krat
Uporabnika povabil: s56rga
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a integrerc » 03 Dec 2016, 22:53

Hvala za info, bom preizkusil..
Bolj hudo je, slabše je!
integrerc
 
Prispevkov: 57
Pridružen: 18 Jan 2015, 23:04
Zahvalil se je: 14 krat
Prejel zahvalo: 2 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 3

Re: CooCox - brezplačno razvojno orodje za ARM

OdgovorNapisal/-a VolkD » 03 Dec 2016, 23:17

tilz0R je napisal/-a:CooCox je DEAD. Zamenjaj ide, recimo TrueSTUDIO mu je primerljiv.
Ojoj, stvari umrejo še preden se jih uspem dotakniti - kaj šele bo ?
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 22363
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 4100 krat
Prejel zahvalo: 3099 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255


Vrni se na Software

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost