Garancija

Sem sodijo vse informacije, ki so lahko vsem ostalim koristne. Brez problema lahko napišete ime firme ne glede na to ali je v zvezi s pozitivno ali negativno izkušnjo.
Zaželene so tudi ocene posameznih izdelkov.

Garancija

OdgovorNapisal/-a javr » 19 Sep 2022, 18:20

VolkD je napisal/-a:Ima pa ta novi rdeči vrag triletno garancijo. Kaj to sicer pomeni ne ve nihče. Dvomim namreč, da bo ta prodajna veriga, čez dve leti in pol še imela tole v prodajnem programu.
pri Hoferju to pomeni da neseš na blagajno skupaj z računom in ti dajo denar nazaj
___
Uporabniški avatar
javr
 
Prispevkov: 2642
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:06
Zahvalil se je: 216 krat
Prejel zahvalo: 293 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 61

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a peterp » 19 Sep 2022, 18:25

A zadeva nima servisa v Sloveniji?
peterp
 
Prispevkov: 950
Pridružen: 23 Feb 2015, 13:52
Kraj: Maribor okolica
Zahvalil se je: 328 krat
Prejel zahvalo: 204 krat
Uporabnika povabil: gumby
Število neizkoriščenih povabil: 208

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a ivor » 19 Sep 2022, 18:30

javr je napisal/-a:pri Hoferju to pomeni da neseš na blagajno skupaj z računom in ti dajo denar nazaj
Po 3 letih račun tako zbledi, da se garantirano ničesar več ne vidi. :!:
Imam problem za vsako rešitev. Imam problem za svako rješenje.
Uporabniški avatar
ivor
 
Prispevkov: 1851
Pridružen: 09 Feb 2015, 16:29
Kraj: Šmarje pri Jelšah
Zahvalil se je: 1270 krat
Prejel zahvalo: 1265 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 19 Sep 2022, 18:37

ivor je napisal/-a:
javr je napisal/-a:pri Hoferju to pomeni da neseš na blagajno skupaj z računom in ti dajo denar nazaj
Po 3 letih račun tako zbledi, da se garantirano ničesar več ne vidi. :!:
:_naughty
Sem dobil tako zaresno plahto kot račun. Ne bo zbledela.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 19 Sep 2022, 18:39

javr je napisal/-a:pri Hoferju to pomeni da neseš na blagajno skupaj z računom in ti dajo denar nazaj
Hja,... ampak jaz bi rad pištolo ne denarja. Tudi zakon pravi tako. Ampak,.... bolje denar, kot nič.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a DusanK » 19 Sep 2022, 21:09

VolkD je napisal/-a:
javr je napisal/-a:pri Hoferju to pomeni da neseš na blagajno skupaj z računom in ti dajo denar nazaj
Hja,... ampak jaz bi rad pištolo ne denarja. Tudi zakon pravi tako. Ampak,.... bolje denar, kot nič.

Hočeš reči, da zakon (lahko ga tudi citiraš) pravi, da moraš dobiti pištolo, ne denarja, ker ti tako hočeš?
Na garancijskem listu med drugim piše:
...
Veljavnost garancije: 3 leta od prevzema izdelka
Nudimo vam: brezplačno popravilo, zamenjavo izdelka (v kolikor je le-ta še na voljo v kateri od trgovin HOFER v Sloveniji) ali vračilo kupnine.
Prosimo, upoštevajte, da ima HOFER trgovina d.o.o. možnost o vsakem posameznem garancijskem zahtevku odločiti po lastni presoji.
...
Največji čar - električar
Uporabniški avatar
DusanK
 
Prispevkov: 5978
Pridružen: 18 Jan 2015, 00:43
Kraj: Medvode
Zahvalil se je: 2565 krat
Prejel zahvalo: 4616 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 19 Sep 2022, 21:43

DusanK je napisal/-a:Hočeš reči, da zakon (lahko ga tudi citiraš) pravi, da moraš dobiti pištolo, ne denarja, ker ti tako hočeš?
Na garancijskem listu med drugim piše:
...
Veljavnost garancije: 3 leta od prevzema izdelka
Nudimo vam: brezplačno popravilo, zamenjavo izdelka (v kolikor je le-ta še na voljo v kateri od trgovin HOFER v Sloveniji) ali vračilo kupnine.
Prosimo, upoštevajte, da ima HOFER trgovina d.o.o. možnost o vsakem posameznem garancijskem zahtevku odločiti po lastni presoji.
...
To kar piše na garancijskem listu je ena stvar, ki pa lahko velja ali pa ne. Vsekakor pa ne more negirati določil zakona. Tista zadnja vrstica je torej povsem mimo.
Garancija na izdelek kupcu zagotavlja, da bo imel uporaben izdelek v okviru življenjske dobe izdelka. Prodajalec sicer lahko ponudi finančno nadomestilo, je pa na strani kupca ali se bo s takim načinom garancije strinjal ali ne. Mnogokrat se strinja, ker je popravljanje v nedogled slabše, kot vzeti denar in kupiti kje drugje.

LUX pištolo sem kupil v Obi-ju. Tam jih imajo še sedaj in verjamem, da jih bodo imeli še kar nekaj časa. So pač tehnična trgovina. Za Evrospin sem pa v dvomih. Mislim, da čez pol leta ne bo o teh pištolah nobenega sledu več.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 19 Sep 2022, 21:47

DusanK je napisal/-a:Hočeš reči, da zakon (lahko ga tudi citiraš) pravi, da moraš dobiti pištolo, ne denarja, ker ti tako hočeš?

Klik
Skratka trgovec ti lahko ponudi alternativne možnosti, a je na tebi, da se odločiš.
Je pa res, da je trajanje zakonsko določene garancije le eno leto in ne tri. 19. člen istega zakona.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Garancija

OdgovorNapisal/-a javr » 19 Sep 2022, 22:03

VolkD je napisal/-a:LUX pištolo sem kupil v Obi-ju. Tam jih imajo še sedaj in verjamem, da jih bodo imeli še kar nekaj časa. So pač tehnična trgovina. Za Evrospin sem pa v dvomih. Mislim, da čez pol leta ne bo o teh pištolah nobenega sledu več.
baterijski vrtalnik sem kupil v Baumaxu. Baumaxa ni več, takšnih akumulatorjev tudi ne.
Priponke
VRTALNIK.jpg
BAT.jpg
___
Uporabniški avatar
javr
 
Prispevkov: 2642
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:06
Zahvalil se je: 216 krat
Prejel zahvalo: 293 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 61

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 19 Sep 2022, 22:22

javr je napisal/-a:baterijski vrtalnik sem kupil v Baumaxu. Baumaxa ni več, takšnih akumulatorjev tudi ne.
Glej, verjetnost, da bo nek izdelek nenadoma poniknil je v tehnični trgovini manjša, kot pa v trgovini, ki se ukvaraja z živili.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 20 Sep 2022, 07:36

Mi kot potrošniki se svojih pravic velikokrat ne zavedamo, ali pa vsaj ne v celoti.
Garancija ni edina obveznost proizvajalca/trgovca do kupca. Tudi po preteku garancije ima proizvajalec/trgovec obveznost zagotavljanja rezervnih delov in servisiranja. Tako pravi zakon o varstvu potrošnikov. v 18 členu 7 alineji. Obveznost velja za čas, ki je najmanj 3x daljši od časa garancije.
Zanimiva je določba v zadnjem stavku tega 18-tega člena, ki govori o prostovoljni garanciji.

Naslednji člen govori o tem, kaj vse je proizvajalec/trgovec dolžan v primeru uveljavljanja garancije. Mnogim se namreč zdi normalno, da naredijo 50km poti nazaj v trgovino in/ali servis na svoje stroške. Pa ni tako. Garancija namreč vključuje tudi pokritje stroškov prenosa/prevoza izdelka. Seveda ne z zlato kočijo, ampak na smiselen način - pošta, dostavne službe.

No pa saj znate brati, preberite si še dvajseti člen, je tudi zanimiv.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a cero » 20 Sep 2022, 09:07

Pravna praksa obligacijskega prava pravi, takole:

Od odgovornosti prodajalca za stvarne napake je treba ločiti garancijo za brezhibno delovanje stvari.
Odgovornost za stvarne napake kupca pogosto ne zavaruje v polni meri, saj je prodajalec za napako prodane stvari odgovoren le, de je ta obstajala v trenutku prehoda nevarnosti ozirorna je takat obstajal vsaj vzrok zanjo. Poleg tega je uveljavljanje napak odvisno od naštetih pogojev. OZ. zaradi varstva šibkejših, poleg odgovornosti za stvarne napake ureja tudi odgovornost prodajalca in proizvajalca za brezhibno delovanje prodanih stvari. OZ, ZVPot in Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje, predvidevajo najmanj enoletno garancijo za široko paleto proizvodov, ki sodijo med tako imenovano tehnično blago. Kupcu je ob nakupu treba izročiti garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu. Če stvar ne deluje brezhibno, lahko kupec od prodajalca ali od proizvajalca zahteva, da jo v primernem roku popravi ali - če tega ne stori - da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje. če tega v primernem roku ne stori, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zniža kupnino. Poleg tega ima pravico do odškodnine za škodo, ki jo je utrpel zaradi neuporabe stvari.

Katere pravice ima kupec?
Kupec, ki je napako pravilno in pravočasno reklamiral, lahko od prodajalca zahteva odpravo napake, izročitev druge stvari brez napake znižanje cene oziroma kupnine ali odstopi od pogodbe. Ob vsakem od naštetih zahtevkov ima kupec tudi pravico zahtevati povrnitev škode. Poleg tega in neodvisno od tega je prodajalec odgovoren kupcu tudi za škodo, ki jo je ta zaradi napake stvari imel na drugih svojih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti. Kupec lahko med naštetimi zahtevki prosto izbira, ne more pa jih kumulirati. Po obligacijske zakoniku pravice kupca, ki je prodajalca pravočasno obvestil o napaki, ugasnejo po enem letu od dneva, ko mu je odposlal obvestilo, razen če jih zaradi prodajalčeve prevare ni mogel uporabiti; po ZVPot je ta rok dve leti
cero
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: 18 Jan 2015, 21:39
Kraj: Vipava
Zahvalil se je: 310 krat
Prejel zahvalo: 656 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 66

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 20 Sep 2022, 12:16

Temo sem razdelil, ker so te stvari o garanciji povsem splošne in veljajo za marsikaj, pištola pa je specifično orodje.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a jozede » 21 Sep 2022, 12:59

Kako bomo shajali z Garancijo aparatov, je težko reči, večinoma želim, da mi aparat deluje še dolgo preko garancije. Vendar je v današnjem času težko kupiti aparat, ki bi zdržal kaj dosti več kot pa je garancija, seveda če stroj redno uporabljaš in ni izkoriščen samo 10 do 20%.
Na primer Gorenje je že znižal garancijo iz 5 let na 2 leti pri pralnih strojih, zakaj, ker so namenoma znižali kvaliteto pri poceni strojih.
To je že star trik, ki so ga Američani uvedli kot prvi in se uspešno razširja po vsem svetu - temu rečejo - Planned Obsolescence.
Američani so to hoteli celo uzakoniti, pa jim k sreči ni uspelo, ampak prikrita planirana odpoved pa je skoraj vedno vgrajena v aparate.

še en od mnogih video prispevkov, ki so jih objavljali mnogi TV programi:
https://www.youtube.com/watch?v=wzJI8gfpu5Y
jozede
 
Prispevkov: 122
Pridružen: 06 Feb 2015, 11:40
Kraj: Jesenice
Zahvalil se je: 9 krat
Prejel zahvalo: 105 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 21

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a Carko » 21 Sep 2022, 13:56

Gorenje ima še vedno 5 let garancije, ampak je 2+3 - 2 leti ob nakupu, še dodatna 3 leta pa dobiš ob registraciji v 30 dneh po nakupu.

Kvalitete ne nižajo umetno, ampak jo samo ne višajo.

Zadeva je večinoma precej bolj enostavna, kot izgleda:
- ko kupuješ ležaj, imaš takega za 30 centov in takega za 30 evrov
- ko kupuješ črpalko, imaš takšno iz plastike in takšno iz kovine
- ko daš delati PCB, imaš lahko 1 unčo nezaščitenega bakra ali pa 2 unči + ENIG
- ko kupuješ jermen, je lahko iz poliestra, lahko je iz kevlarja
- grelci so lahko klasični inox, lahko so keramični
- itd itd itd

Vsaka od teh komponent prispeva k življenjski dobi aparata, jasno je seveda, da bo boljša komponenta tudi dražja.

Gorenje in proizvajalci v tem rangu pač iščejo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. 100x dražji ležaj recimo verjetno ne bo zdržal 100x dlje.

Miele kupi boljše komponente, uporabi boljše materiale, itd. Cena je potem ustrezno višja.

Gorenje zna narediti stroj, ki bo zdržal dlje. Ampak bo tudi dražji. Ampak če bo stal toliko kot Miele, ga ne bo nihče kupil. Tako kot pri nas ne bi kupil Hyundaia za 80k €, ampak bi za ta denar raje vzel Nemca™. Za višjerazredne imajo potem svojo blagovno znamko (ASKO), so pa cene potem primerljive z Miele.
Carko
 
Prispevkov: 3188
Pridružen: 10 Jan 2015, 00:46
Zahvalil se je: 208 krat
Prejel zahvalo: 1063 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 238

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a mucek » 21 Sep 2022, 14:02

Pomembno je omeniti, da je nekaj GARANCIJA, drugi pa razna "jamstva" v smislu 2+3, kar v veliki meri uporabljajo proizvajalci avtomobilov.
Garancijo z vsemi varovalkami imaš tako samo prvi 2 leti (govorim za avtomobil), vse naprej pa lahko proizvajalec diktira, pod kakšnimi pogoji se upošteva in kaj je notri sploh vključeno.

Recimo: na ravni EU je zapovedano, da avtomobila ne rabiš servisirati pri uradnem serviserju in da to ni razlog za prekinitev garancije. Ja, ne pa "jamstva", ki se začne po dveh letih. In podobno imajo tudi proizvajalci bele tehnike; recimo v 2+3 (z registracijo) kategoriji je Electrolux recimo napisal, da po dveh letih (uradni garanciji) nadaljna 3 leta krije stroške nadomestnih delov, ne pa tudi serviserja. In ja, to lahko naredi.

LP,
Gregor
... lahko pa se tudi motim ...
Uporabniški avatar
mucek
 
Prispevkov: 2417
Pridružen: 18 Jan 2015, 20:20
Kraj: Ljubljana
Zahvalil se je: 88 krat
Prejel zahvalo: 900 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 174

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a javr » 21 Sep 2022, 19:40

___
Uporabniški avatar
javr
 
Prispevkov: 2642
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:06
Zahvalil se je: 216 krat
Prejel zahvalo: 293 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 61

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a Carko » 22 Sep 2022, 14:04

mucek je napisal/-a:Pomembno je omeniti, da je nekaj GARANCIJA, drugi pa razna "jamstva" v smislu 2+3, kar v veliki meri uporabljajo proizvajalci avtomobilov.
Garancijo z vsemi varovalkami imaš tako samo prvi 2 leti (govorim za avtomobil), vse naprej pa lahko proizvajalec diktira, pod kakšnimi pogoji se upošteva in kaj je notri sploh vključeno.

Recimo: na ravni EU je zapovedano, da avtomobila ne rabiš servisirati pri uradnem serviserju in da to ni razlog za prekinitev garancije. Ja, ne pa "jamstva", ki se začne po dveh letih. In podobno imajo tudi proizvajalci bele tehnike; recimo v 2+3 (z registracijo) kategoriji je Electrolux recimo napisal, da po dveh letih (uradni garanciji) nadaljna 3 leta krije stroške nadomestnih delov, ne pa tudi serviserja. In ja, to lahko naredi.
Pri Gorenju so čisto normalni pogoji, tudi ne govorijo o jamstvu, ampak podaljšanje "tovarniške garancije".
Carko
 
Prispevkov: 3188
Pridružen: 10 Jan 2015, 00:46
Zahvalil se je: 208 krat
Prejel zahvalo: 1063 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 238

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a Saso » 23 Sep 2022, 19:17

Predvsem se mi zdi, da če kupuješ čunga lunga opremo, pol se glih ne smeš jezit na garancijo...
Kupi dobro robo v dobri trgovini ali pri zastopniku pa bo mir.
Boš vedni imel servis, rezervne dele...
Jaz z kupljenim orodjem, servisom in garancijo od Makite še nisem imel problema.
Samo primer sem dal.
_______________
LP
Sašo
Uporabniški avatar
Saso
 
Prispevkov: 977
Pridružen: 18 Jan 2015, 19:41
Kraj: Trbovlje
Zahvalil se je: 123 krat
Prejel zahvalo: 209 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 44

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 23 Sep 2022, 19:54

Saso je napisal/-a:Jaz z kupljenim orodjem, servisom in garancijo od Makite še nisem imel problema.
Tudi jaz ne. Sem bil pa ravno pri Makiti zelo šokiran nad ceno rezervnih delov. In to pozitivno šokiran za okrog 11€ sem dobil nov elektromotorček na dom. In to s poštnino vred. Razen garancije je torej treba upoštevati še servise in ceno rezervnih delov.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a javr » 23 Sep 2022, 20:32

Saso je napisal/-a:Jaz z kupljenim orodjem, servisom in garancijo od Makite še nisem imel problema.
"če orodja ne moreš uničiti sam, ga začni posojati"
:twisted:
___
Uporabniški avatar
javr
 
Prispevkov: 2642
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:06
Zahvalil se je: 216 krat
Prejel zahvalo: 293 krat
Uporabnika povabil: forest70
Število neizkoriščenih povabil: 61

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a Saso » 23 Sep 2022, 21:09

Orodje jaz kupujem zase in ne za druge!
Posojam le redko, grem raje sam naredit pa kak € zraven v žep pobasat, pa tudi če je sam 4 vijake za privit.
_______________
LP
Sašo
Uporabniški avatar
Saso
 
Prispevkov: 977
Pridružen: 18 Jan 2015, 19:41
Kraj: Trbovlje
Zahvalil se je: 123 krat
Prejel zahvalo: 209 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 44

Re: Garancija

OdgovorNapisal/-a VolkD » 23 Sep 2022, 22:19

Sem imel ročno narejeno žago za kovino (1.letnik srednje šole). Sem jo posodil in je izginila. V zameno sem dobil eno čudo v katero se ni dalo vpeti niti lista tako kot bi se moralo.
Potem sem si kupil res eno dobro žago za železo. Ko je sosed prišel naslednjič po žago sem mu dal tisto, ki mi jo je takrat vrnil.

Od takrat k meni ne pride nihče več na posodo za orodje.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 59485
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 16230 krat
Prejel zahvalo: 9206 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255


Vrni se na Kje kaj kupiti in izkušnje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost