Težava

Različne vrste 3Dp, izdelki, gkoda, konstrukcije

Težava

OdgovorNapisal/-a VolkD » 11 Mar 2023, 08:09

Tiskam škatle za vrečke z elementi. Naletel sem na tole težavo.
IMG_20230311_080040.jpg
IMG_20230311_080044.jpg

Stene so 1mm, material je PETG. Videti je, ko da bi se material zgoraj bolj skrčil in posledično so stene izbočene/vbočene. Zanimivo, da so prvi trije cm od spodaj navzgor v redu.

Popolnoma enak izdelek s PLA je narejen izjemno lepo.

Kje se lotiti trežave ?
Debelejše stene ?
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 65476
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 19090 krat
Prejel zahvalo: 9978 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Težava

OdgovorNapisal/-a kobraN » 11 Mar 2023, 12:53

Tudi debelejše stene ne bi to rešile, sam bi naredil priblićno tako, iz lesa bi naredil kalup ki bi odgovarjal notranjosti škatle ki jo natisneš ko bi bila ta natisnjena bi jo podveznil na leseni kalup in natisnjeno škatlo z toplin zrakom segrel in jo po kalupu tudi poravnal. MORDA SE MOTIM MORDA PA TUDI NE. :_dunno
Brane.
-----------------------------------
Uporabniški avatar
kobraN
 
Prispevkov: 2491
Pridružen: 26 Mar 2016, 19:39
Kraj: Murska S.
Zahvalil se je: 838 krat
Prejel zahvalo: 560 krat
Uporabnika povabil: mirkatmir
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Težava

OdgovorNapisal/-a VolkD » 11 Mar 2023, 13:00

Verjetno bi se to dalo narediti in predvidevam, da bi tudi funkcioniralo. No za veliko enakih škatel je to rešitev. Ampak jaz bom tiskal različno velike škatle.
Zaenkrat sem zamenjal material. Še vedno PETG, a druga sarža, druga barva,... čez 3 ure bomo vedeli.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 65476
Pridružen: 29 Dec 2014, 19:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 19090 krat
Prejel zahvalo: 9978 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 255

Re: Težava

OdgovorNapisal/-a 8matej8 » 14 Mar 2023, 14:12

Jaz tiskam manjše škatlice, kot je stojalo za svinčnike z 1.2 šobo. Z PETG 30mm/s in 0.5 layes heigh. Morda zaradi majhnosti izdelka nimam problemov z ukrivljanjem stranic...

Da bi se izognili ukrivljanju, bi morda moral biti drugačen proces ki mi je padel na pamet, vendar ne bi mogel tiskati v "vase mode"... In sicer da bi narisal tako škatlo v 3d programu z debelino stene recimo 3mm in tiskal bi recimo s šobo 0.8mm. Natiskalo bi notranjo in zunanjo steno, vmes notranje in zunanje stene pa bi dal recimo 30% infill. Nekaj v takem smislu...
Ja, tiskanje bi bilo definitivno daljše, vendar bi verjetno dobil trden izdelek.
8matej8
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 03 Apr 2021, 05:38
Kraj: Sežana
Zahvalil se je: 4 krat
Prejel zahvalo: 14 krat
Uporabnika povabil: miharix
Število neizkoriščenih povabil: 1


Vrni se na 3d printerji

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost